Jednu od najvažnijih metoda promocije i digitalnog marketinga predstavlja povezivanje sa ciljnom grupom i potrošačima putem društvenih mreža. Cilj je da se pratioci povežu sa brendom i da steknu znanja o njemu, ali i da se opravda njihovo poverenje.
Pored praćenja trendova i promena na društvenim mrežama, kao i redovnog oglašavanja, važno je da znamo i kada treba plasirati određene sadržaje. Kada razmišljamo o kreiranju sadržaja, svakako ne ispuštamo iz vida kome se obraćamo i ko je tačno publika koju želimo da osvojimo. Sadržaj može da bude namenjen potrošačima ili kompanijama, ali u oba slučaja se pokazalo da je pomoću istraživanja i analitičkog pristupa moguće utvrditi „idealan“ dan i vreme za objavu.
CoShedule.com navodi da je sadržaj namenjen kompanijama na Facebook-u najbolje postavljati kada se očekuje da će zaposleni biti na pauzi, bilo da je to vreme ručka ili posle 16h. Pokazalo se da se u slučaju Facebook-a kao posebno pogodan izdvaja kraj sedmice – objave će imati više pregleda i lajkova u periodu od četvrtka do nedelje. Stanje je slično na Twitter-u, mada su korisnici nešto aktivniji radnim danima nego vikendom, ali i pored toga, bolje je da se obraćamo korisnicima od srede do nedelje, a za više retvitova predlažu da vreme objave bude oko 17h.
Instagram se najčešće dovodi u vezu sa opuštanjem i događajima van radnog vremena i zbog toga Hubspot.com savetuje da se korisnicima obraćamo u popodnevnim i večernjim časovima, a tako dolazimo i do podataka da je petak najbolji dan za postavljanje objava, što se podudara i sa podacima već spomenutih Facebook-a i Twitter-a.
Savršeni podaci svakako ne postoje, ali sve smernice su dobrodošle. Uspeh objave zavisi i od našeg angažovanja i truda i redovne interakcije sa korisnicima.
Izvor: Represent Communications