today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je ovo najgledanija reklama u regiji?

REGION – Reklamna agencija Bruketa&Žinić&Grey (tada samo Bruketa&Žinić) 2009. godine snimila je reklamni spot za Kiki bombone. Ova reklama kroz dugi niz godina postigla je neverovatan uspeh – postala je kultni hit i ostvarila gotovo 33 miliona pregleda na različitim YouTube kanalima.

Priča o legendarnim Kiki bombonama započela je još 1927. godine kockicom voćne karamele uz koju su rasle brojne generacije. A od tada pa do danas svoj asortiman konstantno unapređuju i nadopunjuju pa danas pod krovnim brendom Kiki postoji tri različite vrste bombona – voćne karamele (Ki-Ki), punjene voćne karamele (Ki-Ki Punioze) i gumeni bomboni (Ki-Ki Gumioze). Agencija Bruketa&Žinić&Grey prošle godine modernizovala je Kiki pakovanja i vizuelno odvojila ove tri vrste slatkiša.

Iako ne možemo sa sigurnošću reći da je ovo najgledanija reklama u regiji (ikada), jer ne postoji zvanična statistika, zasigurno možemo zaključiti da je među najgledanijima.

„Ova kampanja rađena je po jednostavnom uvidu koji smo dobili od dece. Oni bi se samo igrali. I da im odrasli idu na živce jer stalno nešto od njih traže. Mi smo tada rekli Kikiju da ćuti u komunikaciji i neka se samo igra. To je bio kreativni koncept. Video je bio samo deo te komunikacije. Ful mi je drago videti da nešto što smo radili pre gotovo 15 godina traje još i danas. Dobar uvid nikada ne stari“, rekao je Nikola Žinić, Chief Creative Officer i jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Glavne uloge u reklami tumače poznati klovnovi Kiki cirkusa – Voćki, Jagodaki, Jabukaki, Bananaki, Mlijekokoki i Lješnjaki, a prisetiti je se možete u nastavku:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!