Snimanje reklame za automobilski novitet je nekada bilo veoma jednostavno. Bila je dovoljna tek kamera i, naravno, automobil, a kako to izgleda u današnje vreme pogledajte u priči iz ‘pera’ Porschea.
Legendarna nemačka sportska marka otkrila je svim znatiželjnicima šta je zaista potrebno da se snimi kvalitetna reklama, u ovom slučaju za novu 911-icu Carreru 4.
Za uspešnu simulaciju četiri godišnja doba za svega šest dana potrebno je gotovo pet miliona listova za adekvatan doživljaj jeseni, 650 kubnih metara veštačke magle, odnosno 420 kubnih metara veštačkog snega, a za kišne uslove dovoljne su prskalice koje ispuštaju 10.000 litara vode.
Naravno, uz sve to potrebna su i minimalno dva helikoptera. Jedino nam u celoj priči nije jasno zašto im je za realizaciju ove reklame trebala Mercedesova M klasa. Cayenne se pokvario ili…
Izvor: Autoblog