today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je 2016. Snapchat godina za oglašivače?

SVET – Uprkos ogromnoj popularnosti, oglašavanje na Snapchatu je i dalje retkost. Međutim, od sada možemo očekivati mnogo veću raznolikost video oglasa, budući da je Snapchat konačno objavio oglašivački API za svoju platformu, pod nazivom Snapchat Partners.

To znači da se po prvi put na Snapchatu može kupiti oglašivački prostor putem treće strane. Umesto da pokušavaju da sklope dogovor sa Snapchatom direktno, oglašivači će moći da koriste njihove agencije i softvere za kupovinu i upravljanje video oglašivačkim kampanjama.

API će biti integrisan u postojeće sponzorisane video priče, ali pravi novac će verovatno ležati u novoj opciji „Snap Ads between Stories“, tj. oglasima koji će biti integrisani između video sadržaja koje korisnici razmenjuju sa svojim prijateljima.

Ukoliko vam to bude naporno, oglase ćete moći da preskočite. Ali Snapchat računa na činjenicu da nećete želeti da preskočite oglase. Kompanija najavljuje kvalitetne oglase, do te mere da će navodno ispitati svaki oglas pre nego što se pojavi na vašim telefonima. Takođe, žele da zadrže broj oglasa koje ćete videti relativno niskim; što manje oglasa vidite, to su veće šanse da ćete ih zapamtiti.

Za razliku od Facebooka, Snapchat oglasi su full screen i odmah pokreću zvuk, zbog čega oglašivači kao što je Taco Bell tvrde da je čak 80 odsto korisnika pregledalo njihove oglase od početka do kraja.

Kako piše AdWeek, Snapchat je prošle godine zaradio 59 miliona dolara. Kompanija sada ima mogućnost da zaradi pet puta više novca, odnosno između 250 i 350 miliona, a do kraja 2017. godine postavili su cilj od milijardu dolara.

Zanimljiv tekst o Snapchatu pročitajte na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!