Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li društvene mreže zaista „prodaju“?

SVET – Dok su trgovci već dugo u dilemi da li na društvenim mrežama vode adekvatne kampanje, glavni igrači nemaju nameru da se povuku sa Facebooka, Twittera i Instagrama. Međutim, nova studija može da promeni mišljenja.

Od januara do marta, e-trgovina Custora objavila je podatke o prodaji od oko 100 milijardi dolara i 500 miliona kupaca i utvrdila da samo 1,5% transakcija je došla putem društvenih mreža. U okviru tog malog procenta Facebook dominira sa 81 odsto, Pinterest sa 10,8 odsto i Instagram, YouTube i Twitter zajedno sa 5,2 odsto. Čak i dodavanje “buy” dugmeta u osnovi ništa nije promenilo na društvenim mrežama, navodi Claude de Jocas, vodeći analitičar u digitalnoj istraživačkoj firmi L2.

Za razliku od toga, digitalne taktike poput pretraživanja, mejlova i affiliate marketinga dominiraju sa 70 odsto, a još 20 odsto od prodaje su jednostavni impulsi za kupovinu gde marketing nema nikakvog uticaja.

Michael Scheiner iz Abercrombie & Fitch kaže da marketinške i komunikacijske agencije nisu zabrinute zbog toga, nego da društvene mreže više koriste zbog informacija od korisnika u vezi sa brendom.

Sa dolaskom algoritma na Instagram i Twitter, situacija će se promeniti i na ovim društvenim mrežama. U slučaju Instagrama, Mark Aikman, generalni direktor marketinških usluga u Mercedes-Benz, navodi da postovi umeju da privuku desetine hiljada lajkova i šerova u roku od nekoliko sati, u odnosu na npr. Facebook poruke. “Važno je da napravite originalan sadržaj, fotografije i video snimke, nemojte da ih reciklirate“, naveo je on.

Ceo tekst pročitajte na AdWeek portalu.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!