Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Da li društvene mreže zaista „prodaju“?

SVET – Dok su trgovci već dugo u dilemi da li na društvenim mrežama vode adekvatne kampanje, glavni igrači nemaju nameru da se povuku sa Facebooka, Twittera i Instagrama. Međutim, nova studija može da promeni mišljenja.

Od januara do marta, e-trgovina Custora objavila je podatke o prodaji od oko 100 milijardi dolara i 500 miliona kupaca i utvrdila da samo 1,5% transakcija je došla putem društvenih mreža. U okviru tog malog procenta Facebook dominira sa 81 odsto, Pinterest sa 10,8 odsto i Instagram, YouTube i Twitter zajedno sa 5,2 odsto. Čak i dodavanje “buy” dugmeta u osnovi ništa nije promenilo na društvenim mrežama, navodi Claude de Jocas, vodeći analitičar u digitalnoj istraživačkoj firmi L2.

Za razliku od toga, digitalne taktike poput pretraživanja, mejlova i affiliate marketinga dominiraju sa 70 odsto, a još 20 odsto od prodaje su jednostavni impulsi za kupovinu gde marketing nema nikakvog uticaja.

Michael Scheiner iz Abercrombie & Fitch kaže da marketinške i komunikacijske agencije nisu zabrinute zbog toga, nego da društvene mreže više koriste zbog informacija od korisnika u vezi sa brendom.

Sa dolaskom algoritma na Instagram i Twitter, situacija će se promeniti i na ovim društvenim mrežama. U slučaju Instagrama, Mark Aikman, generalni direktor marketinških usluga u Mercedes-Benz, navodi da postovi umeju da privuku desetine hiljada lajkova i šerova u roku od nekoliko sati, u odnosu na npr. Facebook poruke. “Važno je da napravite originalan sadržaj, fotografije i video snimke, nemojte da ih reciklirate“, naveo je on.

Ceo tekst pročitajte na AdWeek portalu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!