Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li ćemo kupovati online i posle pandemije?

Šta donosi prelazak na internet trgovinu, da li ćemo i posle pandemije zadržati naviku da kupujemo iz fotelje, koja su nova zanimanja potrebna za razvoj ove oblasti, teme su o kojima je za N1 Infobiz govorio Milivoj Đorđić, direktor marketinške agencije Smartpoint za Adriatic regiju.

U Srbiji je znatno porasla e-trgovina u 2020. godini, preko 20 odsto, najveći rast beleži se u oblasti prehrambenih proizvoda i proizvoda za ličnu negu, od čak 26 odsto, a ne zaostaju ni kupovina odeće i obuće i uređaja za kuću.

„Pandemija je samo ubrzala razvoj e-trgovine, prognoza prema agenciji Statista, jeste da će rast internet trgovine u 2021. godini biti oko 10 odsto, jer dolaze nove platforme na tržište Srbije i one se neće boriti samo za e-potrošače nego i za tradicionalne potrošače, što ukazuje da bi rast mogao da bude i veći. Veliki je prostor za razvoj u toj oblasti, Srbija je tek na početku-elektronska trgovina podrazumeva čitav ekosistem-on obuhvata i onlajn prodaju usluga i finansijske i logističke servise“, rekao je Đorđić.

„Kada je reč o raspodeli zarade, u e-trgovini zarada treba da ostane samom web šopu, koji pomoću marketinških alata itekako dobro poznaje ponašanje potrošača, što daje prednost u odnosu na ostale učesnike u trgovini. S druge strane, troškovi se smanjuju, nema zakupa objekata, a s druge strane, smanjuju se i troškovi ljudstva. Ako se web šop optimizuje, štedi se u troškovima logistike i administracije. U oblasti e-trgovine traženi su i novi tipovi stručnjaka“, dodao je direktor agencije Smartpoint.

Ceo video razgovor pogledajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!