Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li će U7 „očistiti“ globalni digitalni marketing?

SVET – Neki od najvećih oglašavača na svetu udružili su snage s najmanje tri velike agencije kako bi formirali novu organizaciju koja ima za cilj „očistiti“ digitalni marketing.

Nazvan U7, ovaj novi odbor u kojem će učestvovati brendovi i agencije zamisao je Unruly platforme, video tržišta u vlasništvu News Corp-a, u kojem kažu da žele „stvoriti dijalog“ s oglašivačima, tako da oni mogu igrati aktivnu ulogu u oblikovanju budućnosti digitalnog marketinga. Unruly je detaljnije objasnio ovu inicijativu u izjavi, navodeći kako ovaj nezavisni odbor uključuje više predstavnike kompanija American Express, Diageo, GSK, IHG, L’Oréal, Mars, Nestlé, Samsung, Unilever i The Wall Street Journal.

Njima će se pridružiti top rukovodioci iz Dentsua, Havasa i WPP-ove agencije Wavemaker, koji su se obvezali na rešavanje aktuelnih pitanja u industriji oko sigurnosti brenda, transparentnosti i poslovnih praksi nekih digitalnih platformi i agencija.

„Želimo dokazati da adtech može živeti prema nekim višim standardima otvorenosti i iskrenosti. Predugo su klijenti morali da bezpogovorno usvajaju rešenja koja su im nametale adtech kompanije“, rekao je Norm Johnston, CEO Unruly-a i dodao: „U7 stavlja brendove i agencije za volan. Uvodimo klijente u svaki tim Unruly-a, od razvoja proizvoda do poslovnih praksi, i okupili smo neverovatnu grupu ljudi kako bi vodili provokativne i nadahnjujuće diskusije.“

Prva od ovih rasprava, na temu „Hearts and Minds“, održana je prošle sedmice tokom Advertising Week-a u New Yorku, a uključila je lidere brendova kao što su Ben Sutherland, glavni digitalni direktor Diagea, i Luis Di Como, EVP globalnih medija u Unileveru.

Govoreći uoči događaja, Di Como je rekao: „U februaru smo rekli da moramo zajednički izgraditi poverenje u naše digitalne sisteme i društvo u celini. Skaliranje ovog okvira za digitalnu odgovornost na celu industriju je nešto što nam je potrebno, zbog čega sam jako uzbuđen da se pridružim veću U7 i da sarađujem s istomišljenicima.“

Unruly je također otkrio da će članovi U7 inicijative dobiti pristup novim proizvodima Unruly-a, uključujući Programmatic Guaranteed, koji će biti globalno lansiran u oktobru, a kupcima medija omogućava garantovani zakup na ekskluzivnim stranicama po fiksnoj ceni.

Više informacija možete pronaći OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!