Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li će se ove godine izbori dobiti na društvenim mrežama?

Popularna društvena mreža Twitter postaje sve zastupljenija i u Srbiji, što su domaće političke partije iskoristile. Izmeštajući svoje aktivnosti u online prostor pokušavaju na taj način da nadoknade ograničenje oglašavanja doneto od strane RRA. Tako su se u toku prvih sedam dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi zaključci o borbi za mesto gradonačelnika Beograda: Dragan Đilas prednjači kada su u pitanju štampani mediji i TV stanice, dok je Aleksandar Vučić mnogo više zastupljen u online medijima, pokazale su analize agencije Kliping.
Štampani mediji i TV stanice za nijansu više izveštavaju o Draganu Đilasu nego o njegovom glavnom suparniku, Aleksandru Vučiću. U online medijima situacija je drastično drugačija: na svim praćenim web sajtovima, o Aleksandru Vučiću je zabeleženo gotovo 20 odsto više objava nego o Draganu Đilasu. Na Twitteru je razlika još veća: o Vučiću se tvituje za 77 odsto više nego o aktuelnom gradonačelniku.
Od elektronskih medija, o Draganu Đilasu najviše izveštavaju “državne” TV stanice – RTS1 i Studio B, dok Aleksandar Vučić najveći publicitet beleži na privatnim TV stanicama B92 i TV Pink.
„Ako pretpostavimo da su na internetu korisnici najiskreniji i direktni, nije isključena opcija da će se predizborna borba ove godine voditi, a možda i dobiti na Twitteru“, istakao je Ilija Vučević iz Klipinga.
O kome se najviše pisalo i pričalo u medijima, kada su u pitanju političke partije pogledajte u istraživanju agencije Kliping od prošle nedelje.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!