today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Croatia Feeds – prva hrvatska kampanja kao Google ‘Case Study’

REGION – Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocenjuju kao vrlo uspešnu, odnosno kao primer dobre prakse u kreiranju i sprovođenju promotivnih kampanja.

Tako se u analizi navodi uspešno korišćenje Google rešenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosečne kampanje, 40 posto veću prosečnu posećenost web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te povećanje od 40 posto opšteg pretraživanja vezanog za Hrvatsku. U analizi se takođe naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspešno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih za Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

Samu kampanju komentariše i direktor Glavne kancelarije HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je reč o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo zasnovana na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sam koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Google-a prema kojoj smo bili vrlo uspešni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.

Podsećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekat i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tokom avgusta prošle godine. Glavni cilj kampanje je da na originalan način inspiriše potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije, a tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, učestvovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji sarađuju s brojnim svetskim brendovima i agencijama.

Izvor: poslovni.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!