today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Creative content powered by people!

Gabriele Cucinella, Stefano Maggi i Ottavio Nava, CEOs, We are Social (Italy&Spain) biće predavači na ovogodišnjem festivalu KAKTUS 2018, koji će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Oni će će, na festivalu, govoriti na temu „Creative content powered by people. Approaching creative production in a social world“. Tim povodom, razgovarali smo sa njima o tome kako biti uspešan na društvenim medijima, kao i kako društvene mreže danas utiču na kreativnu produkciju.

Koji je vaš recept za uspeh digitalne agencije?
Nastali smo u 2010. godine, usred revolucije društvenih medija i specijalizovali smo se u ovom sektoru komunikacija. Pozicioniranjem „We are Social“ kao „vodeće kreativne agencije sa fokusom na digital“ bili smo u mogućnosti da zauzmemo jedinstveno mesto na tržištu: s jedne strane postojalo je više tradicionalnih advertajzing agencija, s druge strane digitalni stručnjaci bili su ograničeni i imali su više „tehnički“ pristup. Pored toga, podržali smo i podržavamo značajno investiranje u pronalaženje talenata i razvoj ljudi u agenciji. Posebno se uzimaju u obzir aspekti raznolikosti u korist kvaliteta rada, što predstavlja vrlo različit kreativan pristup.

Kako digital danas utiče na kreativnu produkciju?
Proizvodnja se razvija i progresivno pomera od klasičnih modaliteta oglašavanja. Kreativna produkcija mora biti „digitalna“ zbog konteksta u kojem se formati, jezici i metode razvijaju kontinuirano, za ljude i za brendove. Imajući ovaj scenario u vidu, prošlog proleća pokrenuli smo We Are Social Studios, naš ogranak specijalizovan za stvaranje visokokvalitetnog sadržaja, kao rezultat našeg pristupa komunikaciji i kreativnosti.

Otvorili ste novu kancelariju u Madridu u Španiji. Kakvo je špansko kreativno tržište?
Špansko tržište je slično italijanskom. Nakon snažne krize, špansko tržište danas ima zdravu ekonomiju, a tržište oglašavanja raste. Dinamičan i razvijajući španski pejzaž nudi zanimljivu novu generaciju kreativnih talenata: na dodelama međunarodnih kreativnih nagrada Španija je uvek jedna od najreprezentativnijih zemalja. Videli smo Španiju kao priliku, jer u veoma konkurentnom pejzažu (velike tradicionalne oglašivačke agencije VS. vrlo specijalizovani igrači) bilo je prostora za nas (vodeću kreativnu agenciju usmerenu na digital).

Zašto špansko tržište?
Španija je prirodna evolucija „We are Social“ na evropskom tržištu i relevantno tržište, zbog svoje veličine, a gde naša agencija nije bila aktivna. Ova zemlja ima značajan potencijal u marketingu i komunikaciji sa kreativne, društvene i digitalne tačke gledišta. Primetilii smo sve veću potražnju za našim uslugama među trenutnim klijentima sa kojima već radimo u Italiji i na drugim tržištima. Sa novom kancelarijom u Madridu imamo priliku da donesemo naš social pristup brendovima u Španiji, a takođe i našim globalnim i evropskim klijentima pružimo lokalnu podršku.

Šta možemo očekivati od vaše prezentacije na festivalu Kaktus 2018?
Govorićemo o tome kako se kreativna produkcija razvija u digitalu. Ljudi svakodnevno imaju konktakt sa hiljadama sadržaja, i kao korisnici, i kao stvaraoci, koji stalno doprinose razvoju interakcije, jezika, formata, kanala, uređaja. Kako brendovi mogu odgovoriti, ili još bolje, predvideti ove nove potrebe za brzinom, fleksibilnošću, učestalošću i efikasnošću?

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!