Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Content trendovi na koje treba obratiti pažnju

Nova godina – novi trendovi. Digitalni marketing se, kao i ceo digitalni svet, svakodnevno menja, a ako želite da ponudite relevantan i aktuelan sadržaj svojoj ciljnoj grupi morate da obratite pažnju na njene želje i navike.

Podkasti ne idu nigde
Ukoliko još nemate svoj omiljeni podkast, propuštate zabavu u kojoj uživaju milioni i milioni ljudi. U SAD su u 2021. ljudi slušali 15 milijardi sati podkasta, što je za 25% više u odnosu na 2020. godinu! U Srbiji ljudi još nisu baš toliko ludi za podkastima, ali oni imaju značajnu publiku i kod nas, pa nema sumnje da će, prateći svetske trendove, broj slušalaca nastaviti da raste. Dobar prvi korak je da uključite brend u neki od podkasta popularnih kod publike do koje želite da doprete.

Metavers se širi
Procenjuje se da je oko 85 miliona ljudi koristilo AR ili VR u 2021. Broj korisnika se gotovo udvostručio od 2017. godine, a interesovanje raste kako tehnologija napreduje pa su iskustva koja korisnici imaju daleko složenija i uzbudljivija. Ukoliko se bavite marketingom, meta je put kojim želite da idete da biste došli do mlađe publike.

Video priča priču
Ovo se ponavlja iz godine u godinu, ali video sadržaj samo raste. Pogodan je za pričanje priče i ukoliko je snimljen u skladu s trenutnim trendovima i u formatu bliskom vašoj ciljnoj grupi, imate šanse da privučete njihovu pažnju. Video sadržaj bi trebalo da bude i obavezan deo vaših saradnji s influenserima gde možete iskoristiti zanimljiv narativ da predstavite brend, a harizmu influensera da svoj nastup učinite ljudskijim.

Brend ambasadori
Da se nadovežemo na prethodno rečeno o saradnjama s influenserima: dugoročnim saradnjama se mnogo više veruje jer onda deluje kao da je kreator s kojim sarađujete spreman da iskreno stane iza vašeg brenda. Razmislite i o ekskluzivnoj saradnji jer će poverenje u vaš proizvod biti daleko veće ukoliko ste jedini s kojiima on/ona u tom periodu sarađuje.

UGC, personalizacija i empatija
Tokom pandemije nedostajali su nam kontakti s drugim ljudima, osećaj normalnosti i sigrnosti. Pretpostavlja se da će ljudi biti daleko spremniji da izađu u svet i fotografišu se sa svojim omiljenim proizvodima, a vaš zadatak je da to podelite na svojim kanalima, date im prostor i pokažete da vam je stalo do korisnika i njihovih emocija. Sve više se podrazumeva i personalizacija usluge, što znači da morate pokazati da razumete svoje pratioce (i potencijalne pratioce) i da vam je važno ono što osećaju.

Izvor: FCB Afirma

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!