today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Content marketinški projekti tokom godišnjih odmora

Leto je stiglo, a sa njim i godišnji odmori. Šta to znači za vaše content marketing projekte?

Hoćete li napraviti pauzu, maksimalno smanjiti intenzitet objava ili možda nastaviti kao i tokom ostatka godine? Ključno je dobro i pravovremeno planiranje budućih aktivnosti, a uz nekoliko naših saveta vaši će content marketinški projekti u vrućim letnim mesecima pronaći saveznika!

Planirajte na vreme
Ako to nismo do sada dovoljno naglasili, planiranje na vreme i urednički kalendar od ključne su važnosti za svaki content marketinški projekat, a to još više dolazi do izražaja u vreme godišnjih odmora. Kako ne bi došlo do prekida u kontinuitetu i pauza s objavama, a kako bi svaki autor, saradnik i urednik dobio priliku odmoriti se na svom godišnjem odmoru, content marketinški projekti treba da se isplaniraju dovoljno rano da se sadržaj stigne pripremiti, po potrebi ispraviti, lektorisati, odobriti od strane klijenta, dizajnirati i pripremiti za objavu. A budući da objava sadržaja nije i kraj bavljenja njime, odmah treba isplanirati i njegovu distribuciju, oglašavanje i sve materijale koji će za to biti potrebni.

Pripremite unapred što više materijala
Kolege koji će vas menjati dok ste na godišnjem ceniće ako im pripremite što više materijala za content marketinške projekte koje vodite, pogotovo ako inače nemaju ista zaduženja kao i vi. To uključuje ne samo kalendar objave i distribucije sadržaja već i sve vizuale koji će biti potrebni za društvene mreže ili newsletter. Pripremite sav sadržaj za objavu, a dodatno pripremite i objave za različite društvene mreže na koje će kolege samo dodati na gotov sadržaj. Tako ćete olakšati posao onima koji vas menjaju, ali i biti sigurni da se vaš content marketinški projekat odvija po planu.

Leto znači laganije teme
Prazni tramvaji i smanjenje saobraćaja nisu, uz vrućinu i sparinu, jedini pokazatelji da je leto stiglo u naš grad – osetno je manji ”promet” i na društvenim mrežama, stoga prilikom kreiranja content marketinškog kalendara treba uzeti u obzir da ćete se obraćati manjem broju ljudi nego inače. Leto, kada svi jedva čekaju pobeći na more ili u planine, uz laganiji tempo takođe zahteva laganije teme koje će zabaviti publiku i po mogućnosti joj pružiti ono što svo vreme priželjkuje – odmor. Naravno, sve zavisi od industrije, klijenta i publici kojoj se obraćate, no ako je moguće i u skladu s brendom, pokušajte letne teme učiniti uistinu letnima, prozračnima i pre svega zabavnima.

Leto je dobra prilika za pogled unazad
Često smo tokom godine previše zauzeti i okupirani pa nemamo vremena učiniti sve što bismo želeli. Leto je zato kao stvoreno za nadoknadu svega što smo propustili, pa tako i propuštenog sadržaja. Dajte svojoj publici priliku da se priseti vašeg sadržaja ili da nadoknadi sve što je propustila tokom godine: blog post s priređenim ranijim objavama na određenu temu ili elegantna e-knjiga biće od koristi i vašoj publici, kojoj ćete omogućiti da na jednome mestu pronađe mnogo relevantnih informacija, ali i vama jer ćete tako jednostavno i učinkovito proizvoditi sadržaj za svoj content marketinški projekat.

Iskoristite svaku situaciju za planiranje sadržaja
Glava content marketingaša zapravo nikada nije na odmoru, pa zašto onda to ne iskoristiti? Bez obzira na to kojom se industrijom bavili, zapitajte se možete li neki svoj doživljaj ili iskustvo pretočiti u sadržajni marketing. Bez obzira na to kako uobličili ili pretočili svoje iskustvo, ono će pridoneti autentičnosti, a samim tim biće privlačnije publici – što je samo po sebi dodatan podsticaj da ove godine svoj godišnji još bolje zapamtite!

Autor: Irena Rešeta
Izvor: Jasno&Glasno

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!