today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Content marketing u brojkama

Za sve neverne Tome i one kojima još uvek treba podsticaj da otvore oči i ugledaju content, u nastavku sledi statistika koja svedoči zašto se content nalazi na tronu digitalnog marketinga.

  • Content marketing će generisati 300 milijardi dolara do 2019.
  • 67% kompanija u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
  • Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarivanje povratka uloženih sredstava.
  • 74% čitalaca veruje edukativnom sadržaju koji brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
  • 93% B2B kompanija kaže da im content marketing generiše više leadova od tradicionalnih marketinških alata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generisanje leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini.
  • 88% B2B kompanija koristi content marketing, a kupci u B2B modelu osećaju puno veću ličnu povezanost od one koja je prisutna u B2C modelu.
  • Troškovi content marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vreme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.
  • Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slede ih newsletteri i infografike.
  • 22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.

Više informacija na marketinginsidergroup.

Izvor: Akcija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!