Za sve neverne Tome i one kojima još uvek treba podsticaj da otvore oči i ugledaju content, u nastavku sledi statistika koja svedoči zašto se content nalazi na tronu digitalnog marketinga.
- Content marketing će generisati 300 milijardi dolara do 2019.
- 67% kompanija u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
- Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarivanje povratka uloženih sredstava.
- 74% čitalaca veruje edukativnom sadržaju koji brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
- 93% B2B kompanija kaže da im content marketing generiše više leadova od tradicionalnih marketinških alata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generisanje leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini.
- 88% B2B kompanija koristi content marketing, a kupci u B2B modelu osećaju puno veću ličnu povezanost od one koja je prisutna u B2C modelu.
- Troškovi content marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vreme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.
- Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slede ih newsletteri i infografike.
- 22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.
Više informacija na marketinginsidergroup.
Izvor: Akcija