Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Content marketing u brojkama

Za sve neverne Tome i one kojima još uvek treba podsticaj da otvore oči i ugledaju content, u nastavku sledi statistika koja svedoči zašto se content nalazi na tronu digitalnog marketinga.

  • Content marketing će generisati 300 milijardi dolara do 2019.
  • 67% kompanija u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
  • Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarivanje povratka uloženih sredstava.
  • 74% čitalaca veruje edukativnom sadržaju koji brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
  • 93% B2B kompanija kaže da im content marketing generiše više leadova od tradicionalnih marketinških alata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generisanje leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini.
  • 88% B2B kompanija koristi content marketing, a kupci u B2B modelu osećaju puno veću ličnu povezanost od one koja je prisutna u B2C modelu.
  • Troškovi content marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vreme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.
  • Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slede ih newsletteri i infografike.
  • 22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.

Više informacija na marketinginsidergroup.

Izvor: Akcija

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!