today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Contagious Inex – nov način evaluacije efikasnosti društvenih mreža

Poprilično je lako oceniti nešto na društvenim mrežama kao dobro ili ne? Ako imate mnogo lajkova i omiljenih postova – to je dobro. Ako nemate, to i nije toliko dobro. Ali nije baš tako, sudeći prema DigitasLBi-u. Marketinška agencija radila je sa profesorom Jonahom Bergerom kako bi razvila novi način evaluacije efikasnosti društvenih mreža, način po imenu Contagious Index.

Očigledno je da ima dosta matematike koja svodi statistiku brenda na društvenim mrežama na jedan broj.
Za jednu stvar, indeks je normalizovan impresijama, što znači da ne dobijate veliki broj bodova samo zato što imate mnogo fanova. Na kraju krajeva, ukoliko imate milione pratilaca, logično je da ćete dobiti ogroman broj reakcija na svaku objavu, svaki post, ali to ne znači da radite posao ispravno. Neko ko ima manji broj pratilaca, može posao da obavlja mnogo bolje kada je povezivanje korisnika i fanova sa brendom u pitanju, piše TechCrunch.

Contagious Inex ne služi za bodovanje pojedinačinih delova sadržaja, već za skup aktivnosti.

Na primer, Humans of New York je ocenjen kao najbolji arts/humanities brend na Facebook-u, sa 10 “zaraznih” poena. HUNY tretira svoje fanove kao globalnu online komunu, ne samo kao konzumente sadržaja. Na Twitter-u je kao top avio prevoznik ocenjen Delta brend, koji je ostvario ukupno 98 “zaraznih” poena zahvaljujući objavljivanju zanimljivih činjenica i saveta u vezi sa putovanjima.

DigitasLBi kaže da je Contagious Index dostupan svim klijentima, ali verovatno nije pogodan za sve biznise na društvenim mrežama.

Izvor: Mondo

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!