Kompanija Coca-Cola HBC AG počela je proces akvizicije vodeće domaće konditorske kompanije Bambi od fonda Mid Europa Partners, a u vrednosti od 260 miliona evra, saopštila je Coca-Cola HBC Srbija.
Očekuje se da akvizicija bude završena u drugom kvartalu 2019. i da time kompanija Bambi dobije nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regionu, kao i proširenje u komplementarne kategorije proizvoda.
Glavni izvršni direktor kompanije Coca-Cola HBC AG Zoran Bogdanović rekao je da je akvizicija prilika da se stvore dodatne vrednosti za tu kompaniju, njene kupce i akcionare.
„U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementarne brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju„, ocenio je Bogdanović.
On je kazao da je akvizicijom moguća i sinergija kompanija Coca-Cola i Bambi kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. Po rečima Bogdanovića, značajna vrednost kompanije Bambi je jaka distributivna mreža, kao i rashladna distribucija u strateški važnim kanalima.
Generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora Svetoslav Atanasov ocenio je da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije.
„Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Coca-Cola u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa za najuspešniju poslovnu operaciju, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda„, naveo je on.
Atanasov je kazao da kompanija Coca-Cola ima cilj da ostane integralni deo lokalne zajednice u kojoj posluje i da nastavi da razvija svoje poslovanje u Srbiji.
Kompanija Bambi je jedan od vodećih domaćih proizvođača konditorskih proizvoda iz Požarevca.
Brendovi te kompanije su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni pek, Josh.
Izvor: Beta