Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Coca-Cola predstavila proizvod razvijen uz pomoć veštačke inteligencije

SVET – Coca-Cola je lansirala ograničeno izdanje Coca-Cola Zero Sugar soka „Y3000“ razvijenog korišćenjem podataka koje je prikupila veštačka inteligencija i povratnih informacija kupaca, saopštila je ova globalna kompanija.

Kako navode iz kompanije, Coca‑Cola Y3000 Zero Sugar ima podjednako „futuristički i optimističan“ vizuelni identitet. Kreiran u saradnji sa veštačkom inteligencijom, dizajn prikazuje tečnost koja u „evoluirajućem stanju“ menja oblik i boju, dok paleta svetlih boja koja sadrži ljubičastu, magenta i cijan dizajnu daje futuristički izgled.

Potrošači će moći da skeniraju QR kod na pakovanju soka i pristupe Coca‑Cola Creations Hub-u, gde će moći da provuku svoje fotografije kroz „Y3000“ AI filter i vide kako bi njihova budućnost mogla da izgleda, dodaju iz kompanije.

Sok će biti dostupan ograničeno vreme na odabranim tržištima uključujući Sjedinjene Države, Kanadu, Kinu, Evropu i Afriku.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!