Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Coca-Cola oglas koji vidi samo 5% ljudi!

spot_img

SVET – Agencija Essencius nedavno je u Danskoj pokrenula kampanju za Coca-Cola Life, čiji slogan može da vidi samo 5% populacije.

Naime, slogan je skriven u tzv. Ishihara slikama, tj. slikama sa kružićima u različitim bojama sa kojima se proverava daltonizam. Obični prolaznici u slikama vide samo zelene i smeđe kružiće, ali oni koji su daltonisti u ovim slikama mogu videti reč „Life“.

Prema istraživanju lokalne agencije, neobičnu sliku može da vidi 17 ispitanika starosti od 10 do 60 godina.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!