SVET – Kompanija Coca-Cola, krajem novembra, najavila je da će sva svoja saopštenja za javnost, kao i klasične korporativne sajtove, ukinuti do 2015. godine. Umesto toga svoje priče predstavljaće preko vlastitih medija, trenutno, e-revije Coca-Cola Journey.
U kompaniji Coca-Cola, pri donošenju ove odluke, vodili su se činjenicom je danas najvažniji kvalitetan sadržaj koji podstiče interakciju, a da su klasična saopštenja za javnost i dosadni korporativni sajtovi stvar prošlosti. Ashley Brown, Group Director of Digital Communications and Social Media kompanije Coca-Cola, rekao je tim povodom da je važno ići u korak sa vremenom, pomerati granice, stvarati kvalitetne priče, biti u stalnoj komunikaciji sa potrošačima i sarađivati sa njima.
U svoje redove Coca-Cola već poziva brojne tekstopisce sa novinarskim iskustvom. Naime, njihov zadatak biće da stvaraju kvalitetne sadržaje koji će „podsticati“ ciljne grupe kompanije Coca-Cola.
Više informacija pronađite na expermedia.com
[…] medijima? Do Srbije su udarni talasi eksplozije stigli 19. decembra u formi teksta koji je objavio portal Marketing mreža. Suština nadolazeće promene iskazana je u […]
[…] su udarni talasi eksplozije stigli 19. decembra u formi teksta koji je objavio marketinški portal Marketing mreža. Suština nadolazeće promene iskazana je u […]
[…] su udarni talasi eksplozije stigli 19. decembra u formi teksta koji je objavio marketinški portal Marketing mreža. Suština nadolazeće promene iskazana je u […]
[…] postojećim medijima bespotrebno i papreno plaćamo oglase, potrebno je stvoriti i dalje razvijati sopstvene medije koji bi davali efekte vlasnicima ujedno zadovoljavajući potrebe njihovih […]