REGION – Dok Hrvatska željno iščekuje početak utakmice u Sočiju u kojoj će se boriti za polufinale Svetskog prvenstva u fudbalu, Coca-Cola Hrvatska i McCann Zagreb napravili su pravi mali poduhvat i u manje od 48 sati, od inicijalnog briefiranja do finalne realizacije, naciji osigurali nove trenutke neverovatnog užitka i podsetnika na dosadašnje velike pobede Hrvatske na Mundijalu.
“Inspirisani pobedama u Rusiji i kao dugogodišnji sponzor FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu, Coca-Cola je odlučila s vernim navijačima proslaviti rezultate hrvatske reprezentacije. Lansirali smo posebnu fudbalsku bocu i napravili četiri etikete na kojima su rezultati svih utakmica naše reprezentacije do sada. Zvuči jednostavno, ali ako se setite da je poslednja utakmica bila pre nekoliko dana, teško je i zamisliti koji je trud svih partnera u procesu bio potreban da bismo ih još u četvrtak uspeli staviti na tržište. Svi ljudi koji su radili na projektu funkcionirali su kao odličan tim – od marketinga, proizvodnje, agencija, do svakog čoveka u distribuciji i prodaji – baš kao i momci na terenu za vreme svake utakmice. Verujemo da ovo nisu poslednje etikete u ovoj liniji i s veseljem čekamo sledeće utakmice!” – izjavila je Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga Coca-Cola Adria (Hrvatska, BiH i Slovenija).