Cobi, jesi ti radio trrraku za novi neXt JOY?

Next JOY se kao brend pozicionirao kao miljenik tinejdžera. A kada si miljenik, potrebno je da svoj status i opravdaš! To su agencija McCann i ovaj poznati brend i uspeli, na do sada neviđen način.

Kampanja lansiranja novog ukusa breskve je tektonski pomerila čitavu jednu generaciju kroz TV reklamu koja oponaša muzički spot, a čiji akteri su tinejdžeri koji na najrazličitije načine prevazilaze svoje nesigurnosti. Ali to nije sve! Pozicioni slogan koji dvosmisleno poručuje „Samo probaj“ bio je inspiracija, ni manje ni više do trenutno najpopularnijoj muzičkoj zvezdi Coby-ju, čiji su stihovi za kratko vreme postali hit među ciljnom grupom, ali i šire. Nakon velikog uspeha koji je tridesetosekundna reklama postigla, pojavio se i trominutni muzički spot u pratnji pesme u istom trajanju. Ovaj spot je za manje od nedelju dana pregledan više od milion puta.

“Odluka da se tinejdžerima obratimo koristeeći njihovog muzičkog idola Coby-ja, čiju svaku novu stvar s nestrpljenjem iščekuje vojska subscriber-a, najbolja je i najhrabrija koju brend može da donese. Uvek postoji mogućnost da se u pitanje dovede poverenje… Međutim, Coby je pričao svoju priču: o nesigurnosti, prevazileženju iste i uspehu ako se predaš svojim talentima koji ti daju vrhunski “JOY”. To je bilo iskreno i u savršenom balansu sa onim što brend poručuje i vrednostima iza kojih stoji. Tako da smo uradili duplo-dobar posao – poslali pozitivne poruke tinejdžerima tako da ih oni zaista razumeju i približili im sam brend i njegove vrednosti,” rekla je Jelena Lešević, Group Account Director, McCann Beograd.

“Kako danas u moru svega što brendovi nude naći prave „subove“ za jednu reklamu? Tako što ćemo biti iskreni. Izazov je bio naći zajednički jezik sa ciljnom grupom iz koje je većina nas, (ne baš tako) davno izašla. Jezik koji oni pričaju je različit od našeg, tako da je zapravo veliki uspjeh ako smo im se obratili na jedan način, a oni su to prihvatili i uvrstili u svoj sleng. Generalno, to je publika koja neće lako oprostiti pogrešan korak ni u jednom aspektu, zbog toga je ovaj projekt bio još zahtjevniji. Vizuelno je bilo zanimljivo napraviti formu, serviranu u pravoj mjeri na šta će obratiti pažnju jer se trendovi u tom svijetu mjenjaju nevjerovatnom brzinom. Kreirati nešto što odgovara njihovoj estetici i dobu u kojem rastu. Bilo je zabavno rješiti jedan ovakav izazov za generacije koje zapravo vladaju sa druge strane monitora. Bitno je da napomenem, da za uspjeh jednog ovakvog projekta zaista morate da imate tim koji razmišlja i zamišlja isto i hrabar brend koji će to da podrži.” istakla je Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd.

„Teško je biti i ostati lider na tržištu veliki broj godina, a neXt Joy je jedan od brendova koji to uspeva preko deceniju. On uspešno odoleva „napadima“ čak i najvećih igrača jer predstavlja više od brenda – on je tinejdžerima, kojima se obraća, simbol uspeha, podrška da se lakše nose sa svakodnevnim izazovima s kojima se suočavaju. Kao što mu i ime kaže, neXt Joy je više od radosti – to je stanje u koje dolaziš kada veruješ u sebe i kada prebrodiš male nesigurnosti koje čine svako tinejdžersko doba. To je ujedno i poruka koje smo želeli da poručimo tinejdžerima – „SAMO PROBAJTE da verujete u sebe i budete svoji! Ipak, ono što je bio ključ uspeha ove kampanje, jeste razgovarati sa tinejdžerima „na njihovom jeziku“, a ne pokušavati da „pametujemo“ i govorimo im šta da rade. Zato je McCann kao agencija koja prati trendove, prepoznala da je Coby osoba koja treba da im se obrati i umesto nas, prenese tu poruku. Mi smo im verovali i napravili ovu sjajnu kampanju,“ zaključila je Ivana Ilić, Brand Manager, The Coca-Cola Company.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari