today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Cloudfactory i holandska Armija spasa kreirali kolekciju istinski uništenih cipela ljudi koji žive na ulici

SVET – Luksuzna modna kuća Balenciaga nedavno je lansirala svoju kolekciju pod nazivom Pariske patike, koju čini 100 pari “potpuno uništenih“ patika koje koštaju po 1.850 dolara.

Lansiranje ove kolekcije – manje uništena, prêt-à-porter verzija koštala je 625 dolara – izazvala je veliku pometnju na društvenim mrežama. U suštini, kako je neko napisao: “Ove patike istovremeno vređaju bogate i rugaju se siromašnima.“

Pravedna ili nepravedna, kampanja je dovela do kreiranja trulydestroyed.com, web stranice inspirisane Balenciaginom kampanjom, ali u ovom slučaju, u ponudi je limitirano izdanje cipela koje su dugogodišnjim nošenjem u potpunosti izlizali ljudi koji žive na ulici. Oni su ti koji su im dali izgled kakav imaju i njihovi lični uslovi života.

Svaki par istinski nošenih cipela je jedinstven i dolazi u veličini cipela beskućnika koji ih je nosio, zajedno s opisom proizvoda koji daje uvid u to kako su cipele došle u svoje stvarno uništeno stanje.

Priče iza cipela
Poznati holandski modni fotograf Carli Hermès snimio je stvarne uništene cipele beskućnika: “Uopšte nisam protiv uništenih Balenciaginih patika. Uradili su odličan posao i privukli pažnju javnosti. Ali ako mogu pomoći beskućnicima – čini se da njihov broj ponovo raste – sa tako divnom idejom, uvek ću pristati. Sviđa mi se ova priča. Za mene se ovde ne radi samo o fotografiji, već i o umetničkoj direkciji. Ideja je jaka i stoga sam je mogao dalje razvijati kroz fotografiju. Bilo bi (jako) lepo kada bismo ovom „aktivističkom“ kampanjom osvestili potrošače i ljude u modnoj industriji. Nadamo se da ćemo postići i više od toga – učiniti da deluju u skladu s tom svešću, troše malo manje na odeću, obuću i život te umesto toga doniraju Armiji spasa.“

Promena teme
Originalna ideja da se diskusija o Balenciaginom modnom potezu usmeri u skroz drugom pravcu rodila se u kreativnoj agenciji Cloudfactory iz Amsterdama. Njen kreativni direktor Julio Álvarez: „Mnogo poštujemo viziju Demna Gvasalia, kreativnog direktora Balenciage, i ono što on radi s brendom – oni često briljantno zadiru u pop kulturu. Razumemo da svet mode ima svoja pravila i nismo ovde da ih osuđujemo. Ako ništa drugo, zahvalni smo što su odlučili osmisliti limitirano izdanje patika koje su opisane kao “potpuno uništene”, jer je to potaklo našu ideju da promovišemo prodaju polovnih patika koje su nosili ljudi koji žive na ulici. One nisu tretirane da izgledaju uništeno, već su zaista uništene zahvaljujući teškim životnim uslovima. To nam je dalo lepu odskočnu dasku da ispričamo priču o surovoj stvarnosti.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!