Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Clio rijaliti šou

Izdavačka kuća Clio i Mikser House do subote 7. septembra, svakoga dana, organizuju seriju razgovora pod nazivom „Clio rijaliti šou“. Povod za organizovanje serije razgovora je nova knjiga dr Maje Vukadinović „Zvezde supermarket kulture„.
Medijske zvezde predstavljaju ikone savremenog doba. O svakom koraku slavnih izveštavaju mediji, privatni život zvezda je u potpunosti izložen javnosti, dok masovna publika upravo popularne ličnosti doživljava kao svoje uzore i idole.
U savremenom potrošačkom društvu, informacije o zvezdama imaju veliki medijski potencijal. Orijentisani ka zabavi i senzacionalizmu, tabloidizovani mediji u Srbiji promovišu ličnosti koje su “poznate po svojoj poznatosti”. Ovakve zvezde predstavljaju idealnu robu za medije koji slede diktat tržišta i povlađuju ukusu publike, umesto da ga formiraju.
Istovremeno, danas gotovo svako može da postane slavan. Svaka sezona programa rijaliti televizije donosi nova lica ili u fokus medija dovodi poluanonimne ličnosti koje će publika, kao robu, konzumirati u jednom trenutku, a onda zaboraviti. Trenutna popularnost zvezda rijalitija na brojne načine oslikava današnje društvo i položaj kulture u Srbiji, ali i odnos medija prema slavi i onima koji je zaslužuju.
Клио ријалити шоу, kroz četiri debate, pokušaće da osvetli fenomen medijske slave i aktuelnih zvezda u Srbiji. Želimo javno da istražimo kome se divi publika u rijaliti programima, ko su zvezde u potrošačkom društvu, kako tabloidi i tabloidizovani mediji utiču na kreiranje ukusa i vrednosti i ko su uzori publike u Srbiji.

Više informacija i kompletan program pogledajte na sajtu izdavačke kuće Clio.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!