today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Čitanost digitalnih magazina u SAD u porastu

SVET – Nedavni podaci istraživača tržišta IDC Corp. i izdavača softvera Adobe Inc. (Adobe Systems Incorporated) pokazuju da je čitanost digitalnih magazina u SAD u porastu, kao i vreme koje čitaoci provode uz digitalna izdanja. Zasluge pripadaju, pre svega, masovnijoj upotrebi tablet računara. Po rečima Lynly Schambers-Lenoxa, Adobe marketing mendžera, rast čitanosti od čak 85% u poslednjih 6 meseci – upravo dolazi od upotrebe ovog gedžeta.
Tokom prošle godine, čitanost magazina i njihovih digitalnih izdanja je porasla za 1.3%. Samo digitalna čitalačka publika, iako mala, dostigla je dvocifrenu stopu rasta a broj dostupnih aplikacija za magazine se utrostručio od 2011. godine do danas. “Kada se sretnemo sa oglašivačima, skoro svaki razgovor počinje sa digitalom,” kaže Declan Moore, predsednik “National Geographic Society”.
U svojoj prvoj godini, digitalna aplikacija National Geographic magazina je privukla 341.000 pretplata. Tu je takođe i 276.000 pretplatnika na print izdanje koji primaju i besplatnu digitalnu verziju. Pretplatnici provode u proseku 26 minuta sa digitalnom verzijom magazina, kaže Declan Moore i poredi to vreme sa 8 minuta koliko čitaoci provedu uz internet izdanje. Korisnici štampanog izdanja i dalje provode dvostruko više vremena uz magazin u odnosu na korisnike digitalnog izdanja, ali ta razlika se smanjuje.

Izvor: Personal magazin

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!