SVET – Nedavni podaci istraživača tržišta IDC Corp. i izdavača softvera Adobe Inc. (Adobe Systems Incorporated) pokazuju da je čitanost digitalnih magazina u SAD u porastu, kao i vreme koje čitaoci provode uz digitalna izdanja. Zasluge pripadaju, pre svega, masovnijoj upotrebi tablet računara. Po rečima Lynly Schambers-Lenoxa, Adobe marketing mendžera, rast čitanosti od čak 85% u poslednjih 6 meseci – upravo dolazi od upotrebe ovog gedžeta.
Tokom prošle godine, čitanost magazina i njihovih digitalnih izdanja je porasla za 1.3%. Samo digitalna čitalačka publika, iako mala, dostigla je dvocifrenu stopu rasta a broj dostupnih aplikacija za magazine se utrostručio od 2011. godine do danas. “Kada se sretnemo sa oglašivačima, skoro svaki razgovor počinje sa digitalom,” kaže Declan Moore, predsednik “National Geographic Society”.
U svojoj prvoj godini, digitalna aplikacija National Geographic magazina je privukla 341.000 pretplata. Tu je takođe i 276.000 pretplatnika na print izdanje koji primaju i besplatnu digitalnu verziju. Pretplatnici provode u proseku 26 minuta sa digitalnom verzijom magazina, kaže Declan Moore i poredi to vreme sa 8 minuta koliko čitaoci provedu uz internet izdanje. Korisnici štampanog izdanja i dalje provode dvostruko više vremena uz magazin u odnosu na korisnike digitalnog izdanja, ali ta razlika se smanjuje.
Izvor: Personal magazin