REGION – Za dve nedelje u Ljubljani počeće 23. Golden Drum koji će u četiri dana, od 18. do 21. oktobra, ponuditi brojne zanimljive sadržaje i obilje mogućnosti za nadahnuće mladih i kreativnih stvaraoca.
Na veliku scenu Golden Druma dolazi Cindy Gallop, jedna od najprepoznatljivijih i za mnoge čak među najboljih 30 osoba u oglašavanju u svetu. Njeni izuzetni govori o budućnosti oglašavanja i marketinga odzvanjaju po celom svetu. Ona je osnivač platforme www.IfWeRanTheWorld.com, a poznata je i po svom projektu www.makelovenotporn.com i jedinstvenom pristupu savetovanju kompanija koji sama opisuje kao „Volim razvaljivati stvari. Ja sam Michael Bay ovog posla.“
Na festivalskim pozornicama Golden Druma predstaviće se više od 40 priznatih imena svetske oglašivačke scene među kojima su i Uli Reese, predsednik, iV2, Nemačka; Emma Wilkie, direktorka, The Gunn Report Ltd, Velika Britanija; Darre van Dijk, izvršni kreativni direktor, TBWA/Neboko Amsterdam; Teodora Migdalovici, dugogodišnja ambasadorka festivala Cannes Lions u Rumuniji; Ioana Filip, izvršna kreativna direktorka, MRM//McCann Rumunija, Rumunija; Péter Tibor Juhász, vođa tržišnog komuniciranja, Magyar Telekom, Mađarska; Ravid Kuperberg, partner, Mindscapes, Izrael i mnogi drugi.
Više o Golden Drumu na www.goldendrum.com.