Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Ko je izgubio mega „starku“ u Knez Mihajlovoj?

Kreativni tim agencije Skills Division organizovali su za vikend u Knez Mihailovoj ulici farbanje džinovskog modela najpoznatije Converse patike, popularne “starke”. Građani, ličnosti iz javnog života i predstavnici medija bili su u prilici da na ovu veliku patiku dodaju boje za ovu sezonu i tako učestvuju u stvaranju unikatne beogradske “starke”, navodi se u saopštenju agencije Skills Division. U kreiranju beogradske “starke” od poznatih ličnosti učestvovali su Ivan Jevtović, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Dragan Ilić i Marčelo.
Džinovska „starka“ sjajan je marketinški potez koji spada u tzv. gerila marketing.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!