today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Četbotovi – novi marketinški trend?

Živimo u eri digitalizacije. Sve što se može pronaći u realnom svetu polako, ali sigurno, postaje dostupno i u virtuelnom. Tako je, uz pomoć četbota, i komunikacija kompanije sa klijentima uspela da pronađe svoje mesto na internetu i postane novi marketinški trend.

Četbot predstavlja softver baziran na sistemu veštačke inteligencije. Njegov glavni zadatak jeste interakcija sa korisnicima u vidu davanja odgovora na postavljena pitanja ili zahteve. Značaj ove nove tehnologije raste iz dana u dan i sve više preduzeća radi na razvoju četbotova na svojim veb-sajtovima.

Jedna od ključnih prednosti ovog sistema jeste dostupnost 24 časa dnevno. Zamislite samo kakav utisak kompanija ostavlja kada osoba može kontaktirati vašu podršku u bilo koje doba dana. Takođe, s obzirom da zamenjuju čoveka, četbotovi predstavljaju odličan način uštede novca i vremena.

Prema poslednjim istraživanjima, ovaj oblik veštačke inteligencije i dalje kaska za telefonskom ili e-mail komunikacijom sa klijentom zbog ograničenog broja odgovora u softveru. Iako je komunikacija sa njima dovedena skoro na nivo ljudske konverzacije, postoji rizik da četbotovi zapravo neće moći da daju odgovor na određeno pitanje ili zahtev, a to neće zadovoljiti klijenta. Stoga je bitno da firma beleži sve konverzacije sa korisnicima kako bi mogla da unapredi svog virtuelnog komunikatora.

Neki od brendova koji su kreirali svoje četbotove su Starbucks, National Geographic i Sephora. Svaki od njih ima drugačiju funkciju u okviru firme čiji je „zaposleni“: U Starbucks-u preko četbota možete naručiti svoju kafu, zahvaljujuću četbotu kompanije Sephora možete gledati make-up tutorijale, dok će vam četbot National Geographic-a samo na razigran način reklamirati njihove emisije.

Četbotovi definitivno imaju veliki impakt na čitav biznis, a njihovo vreme i popularnost će tek doći. Marketinške strategije se značajno mogu unaprediti korišćenjem četbota, što mogu potvrditi sve kompanije koje su ih uvele na svojim veb-sajtovima.

Izvor: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!