SVET – Globalno investiranje u oglašavanje u 2016. godini nadmašiće očekivanja zahvaljujući rastu digitala i obilju velikih događaja kao što su Euro 2016, Olimpijske igre u Riju i predstojeći predsednički izbori u Americi, navodi se u najnovijim predviđanjima kompanije Carat.
Ova globalna medijska mreža objavila je svoje ažurirane prognoze na osnovu podataka dobijenih sa 59 tržišta sa oba američka kontinenta, Azije i Pacifika i EMEA regiona, i predviđaju da će investicije u oglašavanje dostići cifru od 548.2 milijarde dolara u 2016. godini, što predstavlja rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Većina regiona ima pozitivan trend, a posebno Severna Amerika, gde se predviđa rast od 5 odsto, dok se samo od predsedničkih izbora očekuje da će generisati 7.5 milijardi dolara.
Uprkos blagoj umerenosti nakon referenduma o izlasku iz u EU, Velika Britanija će i dalje biti najveće tržište oglašavanja u Zapadnoj Evropi, uz očekivani pozitivan rast od 5,4 odsto u 2016, što premašuje prosečnu stopu rasta od 2,9 odsto u regionu.
Očekuje se da će kontinuirani rast digitalnih medija zadržati pozitivni trend i u 2017. Kao vodeći tip medija na 13 analiziranih tržišta, digital nastavlja da raste u dvocifrenim brojkama, pa se tako predviđa rast od 15,6 odsto u 2016. godini, uz nastavak rasta od 13,6 odsto u 2017. godini. Kao rezultat, očekuje se da će investicije u digitalne medije dostići 27,7 odsto udela u ukupnoj globalnoj medijskoj potrošnji u 2016. godini, uz predviđeno povećanje na 30,2 odsto u 2017. godini.
Više informacija pronađite na portalu The Drum.