Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Carat: Veliki događaji doprinose povećanju ulaganja u oglašavanje

SVET – Globalno investiranje u oglašavanje u 2016. godini nadmašiće očekivanja zahvaljujući rastu digitala i obilju velikih događaja kao što su Euro 2016, Olimpijske igre u Riju i predstojeći predsednički izbori u Americi, navodi se u najnovijim predviđanjima kompanije Carat.

Ova globalna medijska mreža objavila je svoje ažurirane prognoze na osnovu podataka dobijenih sa 59 tržišta sa oba američka kontinenta, Azije i Pacifika i EMEA regiona, i predviđaju da će investicije u oglašavanje dostići cifru od 548.2 milijarde dolara u 2016. godini, što predstavlja rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Većina regiona ima pozitivan trend, a posebno Severna Amerika, gde se predviđa rast od 5 odsto, dok se samo od predsedničkih izbora očekuje da će generisati 7.5 milijardi dolara.

Uprkos blagoj umerenosti nakon referenduma o izlasku iz u EU, Velika Britanija će i dalje biti najveće tržište oglašavanja u Zapadnoj Evropi, uz očekivani pozitivan rast od 5,4 odsto u 2016, što premašuje prosečnu stopu rasta od 2,9 odsto u regionu.

Očekuje se da će kontinuirani rast digitalnih medija zadržati pozitivni trend i u 2017. Kao vodeći tip medija na 13 analiziranih tržišta, digital nastavlja da raste u dvocifrenim brojkama, pa se tako predviđa rast od 15,6 odsto u 2016. godini, uz nastavak rasta od 13,6 odsto u 2017. godini. Kao rezultat, očekuje se da će investicije u digitalne medije dostići 27,7 odsto udela u ukupnoj globalnoj medijskoj potrošnji u 2016. godini, uz predviđeno povećanje na 30,2 odsto u 2017. godini.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!