today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Carat objavio treće izdanje Brand EQ

REGION – Medijska agencija Carat, deo grupacije dentsu, objavljuje 3. talas podataka koji meri emocionalnu inteligenciju (EQ) 50 najboljih svetskih brendova, pri čemu Google zauzima vodeću poziciju treći put zaredom. Podaci potvrđuju da brendovi sa višim EQ nadmašuju berzanske indekse i rastu brže od konkurenata.

Najnovije izdanje globalnog istraživanja Brand EQ, pokazuje da brendovi sa višom emocionalnom inteligencijom (EQ) nadmašuju tržište deonica indeksa i rastu brže od konkurenata. Studija sugeriše da je Top Ten EQ brendova raslo +770% brže od S&P500, FTSE100, između ostalih indeksa. Deset najboljih EQ brendova takođe je raslo 707% brže od najnižih deset u studiji koji su rasli 63%.

U Brand EQ3 2024., Carat definiše “krizu investiranja u marketing” kao složeni medijski i marketinški krajolik sa kojim se CMO-ovi suočavaju kada grade brend. Izveštaj primećuje da se od CMO-ova traži da postignu više sa manje budžeta — uravnotežujući učinak brenda i marketinški učinak, a dodatno se suočavaju sa kratkoročnim pritiskom da ispune rezultate. Izveštaj sugeriše da je merenje i poboljšanje EQ rezultata brendova način za borbu protiv ove krize troškova marketinga.

Novi izveštaj Brand EQ3 2024 nudi dublji uvid u radnje i marketinška ponašanja globalno poznatih brendova, kao što su Mastercard, Heineken i McDonald’s, kako bi se utvrdilo kako su prihvatili načela izgradnje EQ-a kroz svoje marketinške kampanje. Izveštaj takođe istražuje percepcije onih u različitim životnim fazama i mišljenja usmerena prema nekoliko ključnih industrijskih sektora. U ovom izdanju, roba široke potrošnje stavljena je u središte pažnje, a ključne lekcije o publici i planiranju kanala izvučene su iz brendova koji već posluju u ovom prostoru.

Najnoviji izveštaj koji pokazuje kako EQ pokreće ubrzani rast brenda, najopsežniji je do sada, procenjujući 53 brenda i uzimajući u obzir mišljenja 15.000 ispitanika na 14 tržišta.

Kako biste saznali više o tome kako emocionalna inteligencija pokreće uspeh brendova, preuzmite ceo report Brand EQ3 2024.

Izvor: Carat/HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!