SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions najavio je pokretanje platforme The Work, novog digitalnog resursa čiji je cilj globalnoj kreativnoj komunikacijskoj industriji pružiti inteligentno rešenje potrebno za bolje poslovanje.
The Work je jedinstvena digitalna platforma koja nudi intuitivne načine pretraživanja preko 200.000 globalnih kreativnih projekata i popisa za reprodukciju radova pojedinih brendova i agencija. Ova baza podataka organizovana je inteligentno kako bi se kompanijama omogućio pristup priznatim radovima iz industrije, a iste možete pretraživati putem brenda, agencije, geografskog položaja ili pojedinca.
Svaki od njih uokviren je podacima, kontekstom i uvidima, čineći The Work neprocenjivom platformom koja će kreatorima i trgovcima omogućiti bolji rad kroz saradnju, istraživanje i ključno, sposobnost uvida u brief. Platforma digitalizuje veliki broj kreativnih radova koje priznaje Cannes Lions, pretvarajući kreativnu istoriju u moćan alat za informiranje o budućim odlukama.
The Work će biti zvanično predstavljen na ovogodišnjem međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Izrađen na temelju korisničkog uvida, uz data science i data engineering, njegova svrha je korisniku pružiti platformu gde će moći pregledati kreativne radove te se informisati o budućim poslovnim rezultatima.
Kako bi povećali digitalnu izloženost dela izvan festivala, svako ko učestvuje ili ulazi u Cannes Lions 2018, dobiće besplatan pristup The Worku tokom festivala i još mesec dana nakon. Posebno uređena verzija proizvoda takođe će biti dostupna kao besplatna probna verzija za širu kreativnu zajednicu.
Izvor: HURA