today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Cannes Lions najavio prve finaliste ovogodišnjeg festivala

SVET – Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, objavio je deo finalista za 2019. godinu. Među finalistima u kategoriji Innovation Lions našlo se 25 prijavljenih radova iz 16 zemalja. Predstavljanje radova ove kategorije održaće se uživo na pozornici festivala, a pobednici će biti objavljeni i nagrađeni u četvrtak, 20. juna.

Predsednik žirija u Innovation Lions kategoriji, i ambasador za celokupni Innovation segment, Bill Yom, globalni kreativni direktor u Cheil Worldwide, rekao je: „Ovogodišnji uži izbor Innovation Lionsa predstavlja uzbudljivu nit kreativne izvrsnosti i drago mi je videti radove koji dolazi iz zemalja širom sveta. Svi timovi koji su se našli u finalu treba da budu ponosni što su stigli do ove faze. Žiri za inovacije sa nestrpljenjem očekuje pogledati sve pojedinačne prezentacije tokom live-glasanja na bini Cannes Lionsa. Pozornica je vaša, a ne naša.“

U uži izbor za Glass – The Lion for Change ušle su 23 prijave iz 12 zemalja, a učesnici ovogodišnjeg festivala mogu videti prezentacije uživo u The Workshop Room u Cannesu u utorak i sredu. Ovogodišnji dobitnici nagrade Glass – Lion for Change preuzeće svoje lavove u petak, 21. juna, na završnoj dodeli nagrada.

Jaime Robinson, Chief Creative Officer, Joan Creative, i ovogodišnji predsednik žirija u kategoriji Glass, rekao je: „Najbolji radovi ove godine doneli su kombinaciju moćnih priča i genijalnog korištenja medija, a sve sa strašću za kršenjem normi. Verujem da svi sa nestrpljenjem očekujemo da uđemo u sobu za žiriranje, da saznamo više o finalistima, i, naravno, da raspravljamo!“

Žiri Titanium Lionsa, na čelu sa predsednikom žirija Davidom Lubarsom, glavnim globalnim kreativnim direktorom i predsednikom za Severnu Ameriku u BBDO-u, odabrao je 20 radova iz 9 zemalja, koji će biti predstavljeni uživo na ovogodišnjem Festivalu, a pobednici će biti nagrađeni na pozornici u petak 21. juna.

Komentarišući listu finalista, David Lubars je rekao: „Dan Wieden je predložio Titanium Lions kategoriju još 2003. godine. Njegova izvorna ideja za nagrade bila je prepoznavanje radova koji su pokazali tako napredno razmišljanje da ih je teško uklopiti u neku konvencionalnu kategoriju. To su radovi koji industriji pokazuju jedan potpuno novi smer. Žiri 2019. je složio uži izbor za koji verujemo da prati Danovu ideju. Izuzetno smo uzbuđeni zbog toga, a verujemo da ćete i vi biti.“

Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions održava se od 17. do 21. juna 2019. Više informacija pronađite na sajtu www.canneslions.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!