Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Cannes Lions najavio festival 2019.

SVET – Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, najavio je festival 2019., otvorivši registracije za delegate i najavljujući detalje vezane za nadolazeći event.

Listi nagrada u 2019. biće dodata dva nova Lionsa. U sklopu Reach Track, Creative Strategy Lion slaviće ideju iza ideje, strateško planiranje i kako ono može redefinisati brand, osvežiti biznis i uticati na potrošače ili širu kulturu. U sklopu Entertainment Track, Entertainment Lion for Sport slaviće kreativnost koja osnažuje i potiče, moć sporta i eSporta za brendove.

Simon Cook, AP Creative Excellence, komentarisao je pokretanje ove dve nove nagrade: “Oba Liona predstavljaju promenjivu industriju i sada je pravo vreme da se kroz naše nagrade ove discipline prepoznaju. S rastućim kreativno komunikacijskim ekosistemom, Creative Strategy Lion će uzdignuti i definisati važnost strategije u kreativnim vizijama, dok će Entertainment Lion for Sport dati poverenje u širinu sadržaja i komunikacije koja okružuje ovo jedinstveno globalno tržište.”

Takođe, najavljeno je gašenje nagrade Product Design Lions. Kategorije iz ove nagrade biće absorbovane u Design Lions i Innovation Lions. Po prvi put, Cannes Lions će imenovati Track ambasadore pre festivala. “Devet Trackova – Craft, Communication, Experience, Reach, Impact, Good, Innovation, Health i Entertainment – predstavljaju organizovanu strukturu koja reflektuje i reprezentuje srž discipline koja objedinjuje i označava globalno brendiranu komunikacijsku industriju. Track ambasadore imenujemo s namerom da budu prvaci, pružaju savetovanje i uzdignu specifične discipline,” izjavio je Philip Thomas, Chairman, Cannes Lions. Ambasadori će biti izabrani među predsednicima žirija 2019.

Najavljeni su i detalji o sadržaju programa. Agenda će biti interaktivnija i sveobuhvatnija nego pre, uključujući više case slučajeva, Q&A i debata. Neke od tema koje će biti pokrivene uključuju ‘The Impact of Creativity’, ‘Equality, Diversity and Inclusion’, ‘Industry Transformation’, ‘Digital Transformation’, ‘Creative Strategy’, ‘Multi-touchpoint Storytelling, Craft and Brand Experience’, te ‘Trust, Ethics and Transparency’.

Cannes Lion održaće se od 17. do 21. juna 2019. Registracija delegata je otvorena, a ostali detalji mogu se naći na www.canneslions.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!