Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Cannes Lions: Izveštaj kreativnosti na globalnom nivou za 2018.

SVET – Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, objavio je svoj godišnji izveštaj kreativnosti na globalnom nivou koji pruža detaljnu analizu i plasmane s takmičenja 2018. godine.

Plasmani, koje potvrđuje PwC, rezultat su rigoroznog procesa, prijava s globalnog nivoa i odluka elitnog žirija, a upoređuju nagrade s Lions takmičenja, brendova, geografskih lokacija i individualnih postignuća, te na taj način pružaju sveobuhvatni uvid u razvoj i stanje industrije.

Izveštaj pokazuje da se najviše promena dogodilo u Top 20 nezavisnih agencija počevši s agencijom Jung von Matt Hamburg, koja se prošle godine nije uspela uvrstiti u Top 20, a ove je godine srušila Droga5 New York s prvog mesta. Wieden+Kennedy London vratili su se na treće mesto, premda se od 2015. godine nisu uopšte pojavljivali na lestvici, dok se Mother London plasirala na peto mesto, nakon što ih dve godine nije bilo na lestvici. U Top 20 uvrstilo se impresivnih devet novih agencija – JohnXHannes New York, N=5 Amsterdam, Cummins&Partners Sydney, BBC Creative London, 23 Stories x Condé Nast New York, Eleven San Francisco, King James Group Cape Town, DUDE Milan i History Will Be Kind Sydney.

Mars je zadržao svoje mesto kao klijent s najviše osvojenih nagrada, dok je Apple Inc. ostvario svoju najbolju godinu do sada, plasirajući se po prvi put u Top 20 klijenata na treće mesto s 25 lavova i dva Grand Prixa te osvojivši prvo mesto u kategoriji Consumer Electronics.

Sažeta verzija izvešća kreativnosti na globalnom nivou koja sadrži Top 5 plasmana za 2018. i Top 3 plasmana za prethodne tri godine, dostupna je ovde. Puna verzija, koja uključuje Top 20 plasmana za 2018. godinu i za prethodnih pet godina te prošireni prikaz izvedbi na geografskom i regionalnim nivoima, dostupna je uz registraciju na novi digitalni izvor Cannes Lionsa, The Work.

Izvor: HURA

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!