today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Cannes Lions: Investirajte u kreativnost, jeftinije je od otpremnine

U susret najprestižnijem svetskom festivalu advertajzinga Cannes Lions koji se održava od 21. do 27. juna ove godine u Kanu, predstavljena je nova promotivna kampanja koju je osmislila i realizovala agencija McCann London.
Na iznenađenje mnogih, kampanja poziva ne tako uspešne kreativce da dođu na najbolji festival advertajzinga. Na neuobičajen i duhovit način kampanja se obraća menadžerima, ali i onima čiji poslovni učinak u kreativnoj industriji nije zadovoljavajući. Kampanja propagira neprijatan, ali ubedljiv stav da je istinsko ulaganje u kreativnost slanje zaposlenih koji nisu dovoljno efikasni, da budu delegati na festivalu kako bi stekli nove veštine, poručujući da je to „jeftinije od otpremnine“.
„Želeli smo da naglasimo da je mnogo skuplje ukoliko se ne vodi računa o talentu, nego ukoliko se on razvija“, izjavila je ovim povodom Senta Slingerland, direktorka za brend strategiju festivala Cannes Lions, i naglasila: „Ulaganje u kreativnosti će unaprediti posao, a dolazak u Kan je savršen način za to“. Rob Doubal, kopredsednik agencije McCann London koja je osmislila kampanju, dodaje: „Iako je naša kampanja duhovita, ona stvara veoma razuman zaključak. Zašto bi status delegata na festivalu bio isključivo rezervisan za najbolje u kreativnoj industriji? Ukoliko zaista želimo mnogo kreativniji svet, kao što svi govorimo, treba da ohrabrimo zaposlene koji trenutno ne obavljaju dobro svoje poslovne zadatke da budu inspirisani na festivalu Cannes Lions“.
Dodatni elementi kampanje uključuju takmičenje Cannes Confessionals sa mogućnošću osvajanja kotizacije za učešće na festivalu u Kanu. Potrebno je da zainteresovani za učešće na ovom festivalu snime video koji treba da objasni zašto baš oni zaslužuju da budu delegati na festivalu. Međutim, da bi pobedili, moraće da dokažu koliko su loši u obavljanju svog posla, a ne koliko su dobri.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!