today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Can We? We Can!

SVET – Tesco i agencija BBH Dublin laksirali su novu kampanju pod nazivom „Can We? We Can“, koja ima za cilj promociju „Click+Collect“ usluge trgovca.

U spotu koji traje 30 sekundi vidimo dečaka koji pita svog oca da li mogu da urade nešto zabavno sledećeg dana, dok njegov otac obavlja nedeljnu kupovinu namirnica putem Tesco Click+Collect usluge. Zahvaljujući ovoj usluzi, otac i sin imaju dovoljno slobodnog vremena da provedu dan zajedno, jedu sladoled, igraju fudbal, odu u bioskop, čak i da odu na putovanje u svemir.

„U Tesco-u smo strastveni prema hrani koju nudimo, ali smo takođe izuzetno strastveni kada je u pitanju ponuda usluga za naše klijente. Iz tog razloga smo kreirali Click+Collect, kako bismo našim kupcima omogućili da sami biraju kako, kada i gde kupuju. Videli smo promenu u kupovnim navikama ovih godina, a pošto ljudi imaju sve manje vremena, vidimo rast korisnika Click+Collect usluge na putu kući sa posla, na fudbalskom treningu, na kursevima ili čak na putu kući sa odmora“, rekao je Cathal Deavy, direktor za kupce Tesco Ireland-a.

Više informacija pronađite ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!