SVET – Tesco i agencija BBH Dublin laksirali su novu kampanju pod nazivom „Can We? We Can“, koja ima za cilj promociju „Click+Collect“ usluge trgovca.
U spotu koji traje 30 sekundi vidimo dečaka koji pita svog oca da li mogu da urade nešto zabavno sledećeg dana, dok njegov otac obavlja nedeljnu kupovinu namirnica putem Tesco Click+Collect usluge. Zahvaljujući ovoj usluzi, otac i sin imaju dovoljno slobodnog vremena da provedu dan zajedno, jedu sladoled, igraju fudbal, odu u bioskop, čak i da odu na putovanje u svemir.
„U Tesco-u smo strastveni prema hrani koju nudimo, ali smo takođe izuzetno strastveni kada je u pitanju ponuda usluga za naše klijente. Iz tog razloga smo kreirali Click+Collect, kako bismo našim kupcima omogućili da sami biraju kako, kada i gde kupuju. Videli smo promenu u kupovnim navikama ovih godina, a pošto ljudi imaju sve manje vremena, vidimo rast korisnika Click+Collect usluge na putu kući sa posla, na fudbalskom treningu, na kursevima ili čak na putu kući sa odmora“, rekao je Cathal Deavy, direktor za kupce Tesco Ireland-a.
Više informacija pronađite ovde.