Kada pomislimo na Avon, setimo se brošura čije mirišljave stranice donose sve što je jednoj ženi neophodno za negu i lepotu. Uz brošure, direktni kontakt i lični pristup su karakteristični za poslovanje kompanije koja nas u susret svom 135. rođendanu podseća na sve promene u svom razvoju, decenije inovacija i neočekivane aspekte brenda, dokazujući da se lepotom bave na drugačiji način.
Novom kampanjom „Watch me now„, Avon najavljuje novi korporativni identitet koji predstavlja sve ono što Avon danas jeste – inovativan, odvažan, smeo i inkluzivan brend lepote.
U beauty industriji koja se svakoga dana menja vrtoglavom brzinom, brend direktor kompanije Avon Džejms Tompson ističe da je i pored velike svesti i naklonosti prema Avon proizvodima, brend dozvolio sebi da postane pomalo potcenjen. Kao rezultat toga, pokrenuta je velika globalna kampanja „Gledaj me sada“ koja se odvija na više od 70 tržišta i poziva svakoga da razmisli ponovo i svoje stavove preispita.
Ova kampanja proslavlja uspehe kompanije, njenih ljudi, aktivizma i proizvoda, među kojima je više od 750 odobrenih patenata, 300 priznanja i dobijenih nagrada, preko milijardu doniranih dolara.
„Gledaj me sada“ uključuje novi vizuelni identitet i novi logotip, izmenjen nakon nekoliko decenija, kao i odvažniji ton koji inspiriše milione saradnika i ljubitelja Avon proizvoda. Dizajn logotipa se oslanja na obline originalnog Avon logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja, inspirisan konturama ženskog lica.
„Avon već 135 godina predstavlja lepotu, inovaciju, optimizam i na prvom mestu, žene. Sada je vreme da naš novi identitet predstavi sve ono što jesmo – dinamična, odvažna i moderna beauty kompanija, i brend koji je relevantan za sve. Kontinuirano osluškujemo potrebe žena i donosimo inovacije, promovišemo zdrave navike i zalažemo se za rodnu ravnopravnost. Nastavićemo sve to da radimo, samo još glasnije i odlučnije. Inspirisani činjenicom da se u svetu svake sekunde prodaju tri Avon ruža za usne i čak sedam bočica parfema, ostajemo verni i našem cilju da lepota ostane dostupna svima“, ističe Nevena Rašić, PR & Advertising Supervisor Adriatic u kompaniji Avon.
#gledajmeSADA