Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Čak i kada mislite da poznajete brend, razmislite ponovo

Kada pomislimo na Avon, setimo se brošura čije mirišljave stranice donose sve što je jednoj ženi neophodno za negu i lepotu. Uz brošure, direktni kontakt i lični pristup su karakteristični za poslovanje kompanije koja nas u susret svom 135. rođendanu podseća na sve promene u svom razvoju, decenije inovacija i neočekivane aspekte brenda, dokazujući da se lepotom bave na drugačiji način.

Novom kampanjom „Watch me now„, Avon najavljuje novi korporativni identitet koji predstavlja sve ono što Avon danas jeste – inovativan, odvažan, smeo i inkluzivan brend lepote.

U beauty industriji koja se svakoga dana menja vrtoglavom brzinom, brend direktor kompanije Avon Džejms Tompson ističe da je i pored velike svesti i naklonosti prema Avon proizvodima, brend dozvolio sebi da postane pomalo potcenjen. Kao rezultat toga, pokrenuta je velika globalna kampanja „Gledaj me sada“ koja se odvija na više od 70 tržišta i poziva svakoga da razmisli ponovo i svoje stavove preispita.

Ova kampanja proslavlja uspehe kompanije, njenih ljudi, aktivizma i proizvoda, među kojima je više od 750 odobrenih patenata, 300 priznanja i dobijenih nagrada, preko milijardu doniranih dolara.

„Gledaj me sada“ uključuje novi vizuelni identitet i novi logotip, izmenjen nakon nekoliko decenija, kao i odvažniji ton koji inspiriše milione saradnika i ljubitelja Avon proizvoda. Dizajn logotipa se oslanja na obline originalnog Avon logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja, inspirisan konturama ženskog lica.

Avon već 135 godina predstavlja lepotu, inovaciju, optimizam i na prvom mestu, žene. Sada je vreme da naš novi identitet predstavi sve ono što jesmo – dinamična, odvažna i moderna beauty kompanija, i brend koji je relevantan za sve. Kontinuirano osluškujemo potrebe žena i donosimo inovacije, promovišemo zdrave navike i zalažemo se za rodnu ravnopravnost. Nastavićemo sve to da radimo, samo još glasnije i odlučnije. Inspirisani činjenicom da se u svetu svake sekunde prodaju tri Avon ruža za usne i čak sedam bočica parfema, ostajemo verni i našem cilju da lepota ostane dostupna svima“, ističe Nevena Rašić, PR & Advertising Supervisor Adriatic u kompaniji Avon.

#gledajmeSADA

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,60 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!