today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Čak 250 radova u konkurenciji za nagrade KAKTUS 2022!

Osmi po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS by 1664 Blanc izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2022, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovima na tržištu, pristiglo je čak 250 prijava, što je najviše od kada je festival ustanovljen 2015. godine.

„Ovo je zaista ogroman uspeh kreativne industrije u Srbiji. Agencije i kompanije još jednom su dokazale da, bez obzira na izazove i teške uslove, kvalitetne ideje i kreativnost uvek opstaju! Baš kao i kaktus u pustinji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Kvalitet pristiglih radova je zaista na visokom nivou. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“

Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Najviše prijavljenih radova pristiglo je u kategorijama Pojedinačni radovi – TV, Social Media, Influencer marketing, kao i Brand Awareness integrisana kampanja i Profitna integrisana kampanja. 

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2022 je nova kategorija – Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije, a koja je za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. U ovoj kategoriji mogu biti prijavljene i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Pored toga, Marketing mreža, prvi put ove godine, dodeliće priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars. Cilj KAKTUS All Stars nagrade jeste da podstakne i motiviše stručnjake iz agencija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Ovom nagradom, Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju kreativne industrije u Srbiji.

Nominovani za KAKTUS All Stars priznanja su svi stručnjaci iz agencija u Srbiji koji su prijavili svoje radove za tradicionalne KAKTUS 2022 nagrade. Ove godine nagrade će biti dodeljene u 11 kategorija. Spisak kategorija, kao i kriterijumi po kojima će se odrediti dobitnici KAKTUS All Stars priznanja dostupni su na sajtu KAKTUS ALL STARS.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 8. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2022, koji će biti održan 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd, pod sloganom „Samorefleksija“.

O tome ko će dobiti tradicionalne KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnett Beograd; Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS; Ivana Kozličić, RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International; Ivo Matejin, Partner & Creative Director, Propulsion; Katarina Šibalić, Marketing Director, Strauss Adriatic; Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd; Milan Perić, Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija; Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo; Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; Vladimir Aranđelović, Digital Director, Direct Media United Solutions i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činiće: Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska); Danilo Kalezić, Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Crna Gora); Iva Kaligarić, Managing Director, Señor (Hrvatska); Krešimir Katić, Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Hrvatska); Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora); Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Severna Makedonija); Marina Bolanča, Managing Director, Abeceda komunikacije (Hrvatska); Marina Burazer, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska); Medeja Kraševec, Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija); Milena Jakovljević, Strategy Director, DROM Agency (Slovenija); Miha Bevc, Partner & Creative Director, Herman&partnerji (Slovenija); Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska); Tomaž Apohal, Creative Director, Yootree (Slovenija); Vanja Činić, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska) i Vladimir Ristevski, Partner & Creative Director, Piksel LTD (Severna Makedonija).

Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!