Čak 25% agencija i kompanija u Srbiji reklo je da nema budžet za edukaciju svojih zaposlednih koji rade u oblasti marketinških komunikacija, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.
Ispitanici koji su naveli da izdvajaju budžet za edukaciju u najvećem procentu ulažu u treninge i radionice (48%), interne treninge i seminare (47%), regionalne i međunarodne festivale i konferencije (43%), seminare i predavanja (41%), a svega 27% ispitanika reklo je da šalje svoje zaposlene na domaće konferencije.
Na pitanje koliko junior ste zaposlili u poslednjih godinu dana, 22% ispitanika reklo je 2 do 5, 19% nije zaposlilo ni jednog, a 15% samo jednog. Mladi u agencijama i kompanijama često su uključeni u donošenje odluka (37%) ili povremeno (42%). Kao najbolju motivaciju mladima da ostanu u kompaniji ili agenciji ispitanici su naveli njihovo uključivanje u velike projekte i mogućnost da se čuje njihovo mišljenje (55%), ulaganje u razvoj (46%), kao i teambuilding aktivnosti (27%).
Kada govorimo o platama zaposlenih u oblasti marketingških komunikacija, 40% ispitanika reklo je da je zadovoljno trenutnom zaradom, a 26% ipak nije. Više od polovine ispitanika smatra da će plate u narednim godinama ostati na istom nivou.
Istraživanje je sprovedeno na uzorku od oko 300 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na četvrtom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2018, koji je održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, u organizaciji portala Marketing mreža.
Više informacijama pronađite u prezentaciji ispod: