Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Čak 25% agencija/kompanija nema budžet za edukaciju zaposlednih!

Čak 25% agencija i kompanija u Srbiji reklo je da nema budžet za edukaciju svojih zaposlednih koji rade u oblasti marketinških komunikacija, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Ispitanici koji su naveli da izdvajaju budžet za edukaciju u najvećem procentu ulažu u treninge i radionice (48%), interne treninge i seminare (47%), regionalne i međunarodne festivale i konferencije (43%), seminare i predavanja (41%), a svega 27% ispitanika reklo je da šalje svoje zaposlene na domaće konferencije.

Na pitanje koliko junior ste zaposlili u poslednjih godinu dana, 22% ispitanika reklo je 2 do 5, 19% nije zaposlilo ni jednog, a 15% samo jednog. Mladi u agencijama i kompanijama često su uključeni u donošenje odluka (37%) ili povremeno (42%). Kao najbolju motivaciju mladima da ostanu u kompaniji ili agenciji ispitanici su naveli njihovo uključivanje u velike projekte i mogućnost da se čuje njihovo mišljenje (55%), ulaganje u razvoj (46%), kao i teambuilding aktivnosti (27%).

Kada govorimo o platama zaposlenih u oblasti marketingških komunikacija, 40% ispitanika reklo je da je zadovoljno trenutnom zaradom, a 26% ipak nije. Više od polovine ispitanika smatra da će plate u narednim godinama ostati na istom nivou.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od oko 300 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na četvrtom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2018, koji je održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, u organizaciji portala Marketing mreža.

Više informacijama pronađite u prezentaciji ispod:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!