Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Čak 22% kompanija bez strategije komunikacije na društvenim mrežama

Čak 22% vodećih komunikacijskih profesionalaca iz oblasti marketinga i komunikacija izjasnilo se da njihove kompanije ne poseduju strategiju komunikacije na društvenim mrežama. To su rezultati najnovijeg globalnog kvartalnog istraživanja Grayling PULSE koje je danas objavila kompanija Grayling, globalna konsultantska kuća za odnose s javnošću, odnose u sektoru javnih institucija, odnose s investitorima i organizaciju događaja.
Od kompanija koje poseduju strategiju komunikacije na društvenim mrežama samo 39% njih je integriše u širu strategiju komunikacije. Globalno, samo 23% izvršnih direktora lično učestvuje u komunikaciji na društvenim mrežama svoje kompanije – putem bloga, Twittera i ostalih platformi – dok 44% njih nije ni na koji način uključeno u komunikaciju svoje kompanije na društvenim mrežama. U istraživanju je učestvovalo više od 1100 vodećih profesionalaca iz oblasti komunikacija i marketinga.
Dva najčešća cilja razvoja digitalne strategije kompanija su: „unaprediti ugled“ (21,4%) i „povećati svest“ (22,1%). Za „povećanje prodaje“ kao cilj koji je pokretač razvoja digitalne strategije izjasnilo se 11% anketiranih, dok se za „korisnički servis“ izjasnilo samo 10% ispitanih. Nasuprot tome, 83% kompanija iz sektora Tehnologije, medija i telekomunikacije ima razvijenu digitalni strategiju u poređenju sa 60% kompanija iz sektora Transport, auto & logistika i 68% iz Potrošačkog i maloprodajnog sektora.
Od ukupnog broja, 78% kompanija iz Zapadne Evrope, koje su odgovorile na anketu, poseduju digitalnu strategiju nasuprot 61.3% kompanija iz regiona centralne i istočne Evrope i Evroazije. Direktorka poslovanja s klijentima za regiju jugoistočne Europe i direktorka Grayling kancelarije u Srbiji, Petra Gelb komentarišući rezultate istraživanja izjavila je: „Smatram vrlo značajnim da Srbija, Hrvatska i Slovenija sa 58% kompanija koje imaju strategiju digitalne komunikacije, nimalo ne zaostaju za zemljama u regionu. Posebno ohrabruje informacija da će čak 38% ispitanih kompanija u ove tri zemlje u 2013. godini povećati svoja ulaganja u društvene medije i digitalnu komunikaciju. Rezultati ukazuju na sve veće razumevanje značaja digitalnih komunikacija za uspešno poslovanje kompanije u našem regionu. Takođe, čak 30% učesnika ankete u ove tri zemlje smatra da kompanije u kojima rade sve više vrednuju doprinos komunikacija na sveukupni komercijalni uspeh kompanije i da će se taj značaj samo povećavati. Ovim načinom razmišljanja i vrednovanja, kompanije koje posluju u našem regionu ukazuju da se sve više približavamo uobičajenom načinu poslovanja na razvijenim tržištima i ukazuje na trend pozicioniranja komunikacijskih timova i strategija na sve višem nivou unutar kompanija“.
„Razlozi zašto kompanije praktikuju komunikaciju na društvenim mrežama su brojni, od ,povećanja prodaje’ i ,uticaja’ pa sve do ,unapređenja korisničkog servisa’. Međutim, činjenica da se ,poboljšanje ugleda’ nalazi na drugom mestu, odmah nakon ,povećanja svesti’ govori o sve većem shvaćanju složenosti i važnosti društvenih medija u postizanju poslovnih ciljeva kompanije“, zaključila je Gelb.
Takođe, rezultati najnovijeg istraživanja Grayling PULSE donose jasniju sliku onoga što se shvata kao konflikt između oglašavanja i odnosa s javnošću putem društvenih mreža i postavlja teret odgovornosti čvrsto u domen PR-a.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!