Peta po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS 2019 izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2019, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je čak 183 prijave, što je rast od neverovatnih 38,64% u odnosu na prošlu godinu.
„Veliko interesovanje agencija i kompanija da se uključe i prijave svoje najbolje projekte iz prethodnog perioda, samo je još jedan dokaz kredibiliteta i ugleda festivala KAKTUS. Znatno veći broj prijava u odnosu na sve prethodne godine, dokaz je i da kao tržište i struka rastemo i razvijamo se. Veoma mi je drago što su agencije i kompanije prepoznale kvalitet festivala i ukazale nam poverenje. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandra Radujko, Managing Director, New Media Team; Dejan Krivokapić, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Iva Đurković, Managing Director, LUNATBWA i OMD Media; Ivan Pavlović, Co-Founder & CEO, Spring Onion Studio; Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade; Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, McCann Beograd; Maja Jovanović, Account Manager, Degordian; Miloš Skokić, Managing Partner, Žiška; Nevena Milanović, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Slobodan Jovanović, Founder & Creative Director, Coba & Associates; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media United Solutions.
Regionalni žiri ove godine činiće: Dajan Javorac, Founder & Creative Director, MANIA Advertising Agency (BiH); Darko Buldioski, Founder, New Media (MK); Igor Mladinović, Chief Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Gregor Firbas, Head of Digital, Futura DDB (SLO); Katja Mlakar, Creative Director, AVI – Agencija vrhunskih idej (SLO); Kristijan Andoljšek, Senior Art Director, Innovatif (SLO); Luka Bajs, Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Luka Pervan, Creative Director, Señor (HR); Manuela Šola, General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR); Sašo Dimitrievski, Partner, Member of Executive Board, Pristop Group (SLO); Sašo Petek, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Sean Poropat, Partner & Creative Director, Studio Sonda (HR) i Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR).
Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji se održava 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.
Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.
Glavni hashtag festivala je #kaktus2019