Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Čak 17 timova učestvuje na takmičenju KAKTUS Talents (powered by SBB)!

Čak 17 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine, prijavilo se na takmičenje KAKTUS Talents (powered by SBB). 

Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaju zadatak da odgovore na brief u roku od 48 sati.

Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i predstavnik socijalnog udruženja. Ove godine žiri, na čelu sa Minjom Jugović Janjić, direktorkom marketinga i komunikacija kompanije SBB, radiće u sastavu Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Danka Trbojević, Managing Director, Drive Agency; Marija Lončar, Creative Director, DNA Communications; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Darko Burčul, Chief Marketing & PR, Infostud 3; Maja Grbović, Head of Media & Digital Transformation Lead, Mercator-S; Đorđe Jovanović, Marketing Director, Xiaomi Balkan; Velibor Mudrić, Regional Brand Manager, Frikom; Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Vladimir Latinović, Marketing Manager, Atlantic Štark; Zorana Antić, Marketing Director, Bambi; Stefan Despotović, Head of PR, NIS i Jovan Bugarčić, Marketing Director, Imlek.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom udruženju na čiji brief su mladi talenti imali zadatak da odgovore.

Dan briefiranja zakazan je za 28. septembar. 

Više informacija o takmičenju i festivalu možete pronaći na sajtu Kaktus 2022.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!