Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Čak 135 prijavljenih radova za nagrade KAKTUS 2016!

Na konkurs za nagrade KAKTUS 2016, koji organizuje strukovni portal Marketing mreža, pristiglo je ukupno 135 kampanja. Druga po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 21 kategoriji, konkurisalo je ukupno 37 agencija i preko 40 kompanija.

„Našoj industriji potreban je jedan ovakav festival iz mnogo razloga, koji se direktno tiču dualiteta i usuda naše profesije koji se nalazi u srži oglašavanja – sa jedne strane, naš posao jeste biznis i industrija, ali sa druge, intimnije strane, on funkcioniše po mnogim zakonitostima umetnosti. Za svakog umetnika, od neprocenjive je vrednosti da se njegov rad vidi, i da ga stručna javnost ocenjuje kako bi sebi nadalje izgradio koordinatni sistem po kojem se kreće i napreduje. Sa te strane, festival je jedna od retkih prilika za pravu, duboku i iskrenu motivaciju koja će i pojedince iz agencija i ljude koje vode brendove, a samim tim i celo naše tržište gurati napred. Budimo iskreni prema sebi, nikakav novac ili drugi biznis parametri ne mogu da zamene osećanje ponosa pri smišljanju i realizaciji vrhunske ideje. Ako ne mislite tako, zapitajte se da li ste zaista izabrali pravu profesiju za sebe“, rekao je Vladimir Ćosić, kreativni direktor u agenciji McCann Beograd i predsednik žirija za nagrade KAKTUS 2016.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Janko Pavlović (Havas Worldwide Belgrade), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miladin Miletić (Popular Bruketa&Žinić OM), Miloje Sekulić (Homepage), Mirko Mandić (SVA), Miro Antić (M2Communications), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications), kao i Vladimir Ćosić (McCann Beograd), koji je ove godine i predsednik Žirija.

Regionalni žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).

Nagrade će biti svečano dodeljene na drugom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!