Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Čak 132 kampanje konkurišu za nagrade #kaktus2018!

Na konkurs za nagrade KAKTUS 2018, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je ukupno 132 kampanje, što je rast od 6,5% u odnosu na prošlu godinu.

Četvrta po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 25 kategorija, konkurisalo je ukupno 25 agencija i 48 kompanija.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije, na čelu sa Janom Savić Rastovac, kreativnom direktorkom agencije McCann Beograd, ove godine radiće u sastavu: Ana Šutić, Creative Director, New Moment New Ideas Company; Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnet; Bojan Šaptović, Head of Creative, Pioniri Communications; Igor Grmuša, Country Manager, Degordian; Marko Prokić, Creative Director, Wireless Media; Miloš Đurđević, Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB; Radovan Kupres, Creative Director, LUNA TBWA; Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group; Sonja Grčić, Head of Creative & Video, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media.

Regionalni žiri ove godine predvodiće Nikola Žinić, Co-Chairman and Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey (HR), a činiće ga: Bojan Hadžihalilović, Founder and Creative Director, Fabrika (BiH); Boštjan Napotnik, Creative Director, Futura DDB (SLO); Domen Husu, Creative Director, Yin+Young (SLO); Dushan Drakalski, Chief Creative Officer Europe, Ray Production; Ilinka Crvenkovska, Creative Director, Idea Plus Skopje (MK); Petra Krulc, Executive Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Sašo Dimitrievski, Partner and Board Member, Pristop/Rednerspace (SLO); Sean Poropat, Partner and Creative Director, Studio Sonda (HR); Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR); Tomislav Krajačić, CEO/CCO, Kofein (HR); Vanja Bertalan, CEO, web.burza (HR); Žarko Dimitrioski, Creative Director, Eden na Eden (MK).

„Festival Kaktus već četiri godine nagrađuje isključivo najbolje i najkvalitetnije kampanje, one koje pomeraju granice struke. Veoma smo ponosni na činjenicu da svaka kampanja NE dobija. Upravo je to ono što daje kredibilitet festivalu Kaktus, koji iz godine u godinu raste i razvija se. Drago mi je što su agencije i kompanije prepoznale kvalitet festivala i prijavile svoje najbolje projekte. S druge strane, broj i kvalitet kampanja koje su prijavljene za ovogodišnje nagrade još jednom su potvrdile lidersku poziciju srpske kreativne industrije“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže i poželela svima sreću u nastavku takmičenja.

Nagrade će biti svečano dodeljene na četvrtom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018, koji će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!