Na konkurs za nagrade KAKTUS 2018, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je ukupno 132 kampanje, što je rast od 6,5% u odnosu na prošlu godinu.
Četvrta po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 25 kategorija, konkurisalo je ukupno 25 agencija i 48 kompanija.
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije, na čelu sa Janom Savić Rastovac, kreativnom direktorkom agencije McCann Beograd, ove godine radiće u sastavu: Ana Šutić, Creative Director, New Moment New Ideas Company; Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnet; Bojan Šaptović, Head of Creative, Pioniri Communications; Igor Grmuša, Country Manager, Degordian; Marko Prokić, Creative Director, Wireless Media; Miloš Đurđević, Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB; Radovan Kupres, Creative Director, LUNA TBWA; Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group; Sonja Grčić, Head of Creative & Video, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media.
Regionalni žiri ove godine predvodiće Nikola Žinić, Co-Chairman and Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey (HR), a činiće ga: Bojan Hadžihalilović, Founder and Creative Director, Fabrika (BiH); Boštjan Napotnik, Creative Director, Futura DDB (SLO); Domen Husu, Creative Director, Yin+Young (SLO); Dushan Drakalski, Chief Creative Officer Europe, Ray Production; Ilinka Crvenkovska, Creative Director, Idea Plus Skopje (MK); Petra Krulc, Executive Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Sašo Dimitrievski, Partner and Board Member, Pristop/Rednerspace (SLO); Sean Poropat, Partner and Creative Director, Studio Sonda (HR); Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR); Tomislav Krajačić, CEO/CCO, Kofein (HR); Vanja Bertalan, CEO, web.burza (HR); Žarko Dimitrioski, Creative Director, Eden na Eden (MK).
„Festival Kaktus već četiri godine nagrađuje isključivo najbolje i najkvalitetnije kampanje, one koje pomeraju granice struke. Veoma smo ponosni na činjenicu da svaka kampanja NE dobija. Upravo je to ono što daje kredibilitet festivalu Kaktus, koji iz godine u godinu raste i razvija se. Drago mi je što su agencije i kompanije prepoznale kvalitet festivala i prijavile svoje najbolje projekte. S druge strane, broj i kvalitet kampanja koje su prijavljene za ovogodišnje nagrade još jednom su potvrdile lidersku poziciju srpske kreativne industrije“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže i poželela svima sreću u nastavku takmičenja.
Nagrade će biti svečano dodeljene na četvrtom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018, koji će biti održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.