today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Treba da budemo hrabri da probamo!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Iva Đurković, Managing Director agencija LUNA TBWA i OMD Media.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Moj utisak je da je 2018. bila teška i uzbudljiva, ali dobra godina. Na tržištu su se desile velike promene. Hrabre kompanije napravile su velike promene u industrijama u kojima posluju. Stigli su novi igrači. Pojedine industrije su se praktično transformisale. Mnoge kompanije su značajno menjale svoje strategije poslovanja. Sa druge strane, fragmentacija medijskog okruženja se nastavlja. Nikada nije bilo teže izboriti se za pažnju publike. Za naše agencije je ovo značilo puno rada, često i dosta rizika, ali rezultati nisu izostali. Za nas je 2018. bila godina od koje smo puno dobili i iz koje smo mnogo naučili.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Mislim da će najveća tema, a ujedno i izazov biti upravo ono što je do sada bila glavna prepreka za dalji razvoj ove industrije kod nas – nedostatak podataka. Ovo je tema o kojoj se prethodnih godina puno pričalo, ali na našem tržištu, a i na tržištima u regionu, nismo videli velike rezultate. Svi smo svesni potrebe, situacije u kojoj se nalazimo, ali i investicija koje su neophodne da bi se ovaj problem rešio. Puno je najava, ambicije su velike, a velika su i očekivanja.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Treba da slušamo, učimo i razumemo jedni druge. I publiku i klijente i kolege. Treba da budemo otvoreni, konstruktivni, ali i spremni da rizikujemo. Treba da budemo hrabri da probamo i da se oslobodimo straha da ćemo napraviti grešku. Mislim da samo tako možemo napred.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,17 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!