today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Tražite više od sebe u 2019.

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naši sagovornici ovoga puta bili su Nataša Filipović, Managing Director i Marko Pešić, Executive Director u agenciji Ovation BBDO.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Nataša Filipović: Teško nam je da budemo objektivni, da u potpunosti zanemarimo subjektivni doživljaj godine za nama. Za nas je ona bila jedna od onih baš važnih. Radili smo naporno u prethodnim godinama i drago nam je da nam se taj trud isplatio u ovoj. Objektivno pak pomatrano, 2018. se ne razlikuje značajno u odnosu na nekoliko poslednjih. Svi pokazatelji su dosta slični, trendovi se nisu značajno menjali, a i privredna aktivnost podseća na prethodne godine. Kada je reč o našoj branši, čini se da je i tu situacija dosta slična i da, osim konsolidacija poslovanja u nekim slučajevima, nije bilo značajnih proboja.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Marko Pešić: Naša očekivanja su da će to biti još jedna od sličnih godina u nizu. Nažalost, nema naznaka značajnih tržišnih promena, pa to znači da će i aktivnosti u advertajzing industriji biti dosta slične prethodnim godinama. Jedini trendovi i izazovi koji ne prolaze i za koje možemo sa sigurnošću da kažemo da ih očekujemo i u 2019. godini su – kako komunicirati efikasno i biti efektniji, odnosno kako optimizovati investiranje i maksimalizovati rezultate.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Marko Pešić: Poslovni savet je uvek prvenstveno namenjen ljudima koji rade u agencijama – tražite od sebe više i budite u svemu tome iskreno posvećeni poslu.

Nataša Filipović: Na nivou struke, mislimo da je važno da se podrži svaki autentičan pojedinac ili inicijativa za razvoj industrije. Evo, ovaj portal za koji danas govorimo je više uradio za struku nego mnoge regulative. Zato uvek od nas ide podrška entuzijastičnim projektima i pojedincima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!