Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BUSINESS AND TRENDS 2018: Prošla godina bila je godina oporavka!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Žarko Sakan, direktor agencije New Moment New Ideas Company.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Mislim da je ovo bila godina oporavka i blagog rasta za tržište komunikacija u Srbiji. Naše tržište ima veliki potencijal u odnosu na ostala tržišta u Istočnoj Evropi koja se donekle dostigla svoj maksimalni potencijal. Ja mislim pozitivno i čini mi se da ima šanse da naša kreativnost dobije još veću i značajniju poziciju.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Sve se menja oko nas i industrija prolazi kroz totalnu transformaciju. Živimo u konektovanom dobu i potrošači imaju više mogućnosti da izraze svoje stavove i želje. Evidentan je razvoj digitalnih kanala i načina na koji ljudi korise mobilne telefone u svakodnevnom životu. Ono što se nikad ne menja je vrednost ideje i kreativnosti. Što se više tehnologija razvija to je uloga kreativnosti veća i značajnija. Mi očekujemo da će vrednost ideja i realizacije ideja biti sve veća.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Predlažem svima da se zaljube u svoju profesiju. Kada volite ono što radite, ništa vam nije teško. Što više uložite sebe u ono što radite više će vam se vratiti. Niko ne može da postigne sve ali treba da postigne ono što najviše želi i što mu najviše prija. Bitan je fokus i postavljanje jasnih ciljeve, prvenstveno sebi. Kada znate gde želite da idete lakše je da tamo i stignete.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!