today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Proaktivnost, veliko strateško znanje i inovativnost!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Marko Bojić, direktor agencije Initiative.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za agencije u Srbiji?
Tržiste je zabeležilo blagi rast u odnosu na prethodnu godinu. Tom rastu doprinela je pre svega pojačana aktivnost kod svih ključnih kategorija: retaila, telekomunikacija, kategorije bezalkoholnih pića i farmaceutskih proizvoda. Trend porasta ulaganja u digitalne kanale se nastavio i u 2018. Takođe, došlo je i do promena vlasničke strukture u nekim od ključnih medija, kako u Srbiji, tako i u regionu. 2018. je bila godina izazova, iz ugla naše agencije veoma uspešna, jer smo uspeli da portfolio naših klijenata, kao i naš tim dodatno ojačamo.

Koje trendove ili izazove možemo da očekujemo u 2019.?
Dolazi do promene u targetiranju potrošača. Umesto ciljanja komunikacije ka širokoj populaciji, kompanije počinju sve više da efikasno koriste sadržaje kako bi ciljale užu „nišnu“ ciljnu grupu. Obraćanje ljudima koji su više zainteresovani za vaš brend nije samo isplativije, već i održivije. Potrebno je nadahnuti svoju publiku, uzbuditi ih ili izazvati emocionalnu reakciju. Cilj nije jednostavno staviti sadržaj pred ljude i nadati se da će na njega odgovoriti, već da ih ohrabri da ga podele i uključe se u njega. To otvara vrata za dvosmernu komunikaciju, koja je ključna za izgradnju poverenja potrošača.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Pre svega je potrebno da se prilagode digitalnoj transformaciji koja zahteva proaktivnost, veliko strateško znanje i naravno inovativnost svih tržišnih aktera. Potrebno je poraditi i na podizanju atraktivnosti rada u medijskim agencijama, kako bi se nadolazeći mladi kadrovi odlučili da uplove u naše vode.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!