today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Nema univerzalnih pravila!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Boljanović, Managing Director agencije Olaf&McAteer.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Čini mi se da je još rano za svođenje računa za celu industriju dok ne vidimo finalne brojke za 2018. Kada je reč o našem timu, Olaf&McAteer ima puno razloga za zadovoljstvo. Puno smo i pametno radili, i rezultati nisu izostali. Najponosnija sam na odličan tim koji smo u 2018. proširili u čak tri sektora i na dugoročnu saradnju koju imamo sa klijentima. U sledeću godinu ulazimo sa ambicioznim planovima u svim oblastima: PR, Public Affairs, Event management, Creative&Digital.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Ogromne promene koje donosi između ostalog (ali ne i jedino) digitalna transformacija najozbiljnija su tema za velike kompanije sa kojima mi najviše radimo. A kada se kompanije transfomišu, komunikacije su tu da vode i podrže proces. Razumevanje novih trendova koji se smenjuju ogromnom brzinom, uz insistiranje na pravoj suštini komunikacije, i razumevanju izazova sa kojima se pojedini biznisi suočavaju – to su za nas najveći izazovi. Velika je prednost kada u tom procesu imate ikusan tim koji je spreman da neprestano uči i da se menja.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Nema univerzalnih pravila. Agencije koje dugo postoje odavno su profilisane, i klijenti tačno znaju šta od koga od nas mogu da dobiju. Meni je pravo zadovoljstvo da, kada Olaf ne može da preuzme neki posao, preporučim nekog od najvećih konkurenata, jer znam da kada ste na tržištu 10 i 15 godina, postoji razlog što ste stalno medju najboljima. Najdragoceniji savet koji se može dati je: budite spremni da učite i da se menjate jer se ova industrija na naše oči transformiše neverovatnom brzinom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!