Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

BUSINESS AND TRENDS 2018: Neka 2019. bude godina edukacije!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Igor Grmuša, Country Manager digitalne agencije Degordian.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti digitalnih komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za digitalne agencije u Srbiji?
Mislim da je u proseku bila dobra godina. Postojeće agencije su učvrstile svoje pozicije, pojavilo se dosta novih iz različitih segmenta digitalnog marketinga i veliki sistemi su značajno pojačali svoje digital timove.

Koje trendove ili izazove u oblasti digitalnih komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Priželjkujem da 2019. godina bude godina edukacije u kojoj će se svi činioci marketinških procesa ozbiljno edukovati o svemu što nazivamo digital. Ovo je jedna velika neophodnost koja će učiniti da sve što radimo, radimo brže, bolje i smislenije. Mi smo u skladu sa tim odlučili da pokrenemo Degordian Akademiju u prvoj polovini 2019. godine, u kojoj ćemo raditi sa manjim grupama na drugačiji način. Što se tiče izozova, očekuje nas letnja groznica pred početak primene domaćeg GDPRa.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Definitivno nam nedostaje udruženje koje bi se ozbiljno pozabavilo standardizacijom, edukacijom, zaštitom agencija od klijenata koji nemaju meru u pozivu broja agencija na pitcheve i drugim sličnim stvarima. Da me neko ne shvati pogrešno, IAB i IAA rade svoj posao, ali nama je potrebno nešto drugo. Već sam sa nekoliko vlasnika agencija pričao o novom udruženju i nadam se da ćemo naći vremena i energije da sa ideje pređemo u egzekuciju u 2019. godini. Na nivou pojedinica, isto kao i prošle godine, poruka je – budite znatiželjni!

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

4,44 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!